כסף וצרכנות

המהלך של BBB: הרחבת המותג בהשקעה של עשרות מיליונים

צעד נוסף בהעמקת שיתוף הפעולה בין קבוצת BBB לבין דור אלון, אשר רכשה 50% מהקבוצה לפני מספר חודשים: רשת פוד טראק'ס אשר יוצבו באופן קבוע במתחמי תחנות הדלק
מערכת ice |  2
BBB (צילום רמי זרנגר)
רשת ההמבורגרים BBB מתרחבת ומפתחת זרועות שיווק והפצה חדשים למתיחת המותג: בימים אלה משיקה הרשת את תת המותג BBB BY THE WAY- רשת פוד טראק'ס אשר יוצבו באופן קבוע במתחמי תחנות הדלק של דור אלון" ברחבי ישראל.  במהלך זה משקיעה הקבוצה כ- 30 מיליון שקל.
הפוד טראק'ס יופעלו, כמו כל מותגי הקבוצה, בשיטת הזכיינות, כשלזכייני הקבוצה תינתן זכות הראשונים להפעלתה, כיחידת רווח נוספת.  בשבוע האחרון החלו לפעול  2 פוד טראק'ס חדשים, אשר הובאו ארצה מאירופה, והוצבו במתחמי דור אלון בכביש 6 - בצומת דבירה בדרום ובמחלף קיבוץ מגל בצפון. בשלב מתקדם יותר, ישמשו הפוד טראק'ס גם כנקודות להוצאת משלוחים לישובים הסמוכים להם.
 
על פי אהובה תורג'מן מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB, המהלך  החדש הינו עוד נדבך באסטרטגיית הפיתוח העסקי של הרשת למפגש עם קהלים חדשים במקומות "אחרים ומפתיעים" גם מחוץ למסעדה.
 מדובר על צעד נוסף בהעמקת שיתוף הפעולה בין קבוצת BBB לבין דור אלון, אשר רכשה 50% מהקבוצה לפני מספר חודשים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו יודע כמה אחוזי שומן יש בקציצה ?
    לני 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שזה נעים אבל מה עם הבריא . חייבים לעמוד על כך שהרשת תספר לנו ובמדויק, כמה קלוריות , כמה שומן , כמה מלח ועוד . ואני ישבתי שיש משרד בריאות בישראל אז ישבתי
    סגור
  • 1.
    חבל ששינו את התפריט, המנות הראשונות כוללות לחם,לחם ולחם (ל"ת)
    שלום 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור