כסף וצרכנות

זו המדינה שניצלה את קריסת ביטקוין ורכשה מטבעות במיליונים

נאיב בוקלה מגביר את ההימור של אל סלבדור על החלקת ביטקוין; קונה עוד 150 מטבעות עבור אל סלבדור בסכום של 7 מיליון דולר, למרות הביקורות שחטף
מערכת ice |  2
נאיב בוקלה נשיא אל סלבדור (צילום By AndreX - Own work)
נשיא אל סלבדור, נאיב בוקלה, אמר כי המדינה המרכזית באמריקה רכשה 150 ביטקוין נוספים לאחר שערך המטבע הדיגיטלי ירד שוב, והגדיל את ההימור שלו על המטבע הקריפטו למרות הביקורת.
ביטקוין, מטבע הקריפטו הגדול והמוכר בעולם, ירד כמעט ב-30% מאז השיא של השנה, 69,000 דולר ב-10 בנובמבר. בוקלה אמר בשבוע שעבר שאל סלבדור רכשה 100 מטבעות נוספים כדי לנצל את היחלשות המטבע ושביום שישי מאוחר יותר הודיע ​ שהממשלה נכנסה שוב לשוק.
 
"אל סלבדור בדיוק קנתה את המטבל! 150 מטבעות במחיר ממוצע של 48,670 דולר בדולר", כתב בוקלה בטוויטר. עד ה-26 בנובמבר היו לאל סלבדור 1,220 ביטקוין בלבד, כעת היא הגדילה את המכסה בכ-12%.
כזכור, בחודש ספטמבר הפכה אל סלבדור לאומה הראשונה בעולם שאימצה ביטקוין כהילך חוקי, מהלך שעורר תשומת לב תקשורתית עולמית אך גם משך ביקורת מהאופוזיציה וממוסדות פיננסיים זרים.
קרן המטבע הבינלאומית (IMF) אמרה ביום שני כי אל סלבדור לא צריכה להשתמש בביטקוין כהילך חוקי, בהתחשב בסיכונים הקשורים למטבע הקריפטו. באל סלבדור מעוניינים להקים גם את עיר הביטקוין הראשונה בעולם, פרויקט שאפתני שהם מקווים למצב באמצעותו את מעמדה של המדינה בעולם הקריפטו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאון
    אייל 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כבר יכול להפסיד גם כך המצב שם לא טוב
    סגור
  • 1.
    בפעם הבאה שאתם עושים גוגל טרנסלייט לכתבה מחו"ל
    אתר אולטרה מביך 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לפחות תטרחו לקרוא אותה לפני שאתם מעלים לאוויר. "אל סלבדור בדיוק קנתה את המטבל" אחחח מה יהיה עם האתר הזה
    סגור