כסף וצרכנות

בשורת ענק לנוסעים בתחבורה ציבורית: עליית המחירים תידחה?

שרת התחבורה ושר האוצר אישרו לדחות הערב את עליית המחירים בתחבורה הציבורית במספר חודשים. מיכאלי: "בימים אלה של התייקרויות ועליות מחירים לציבור הישראלי, שמחה על המהלך לבלום את עלייתי מחירי התחבורה הציבורית"
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אבשלום ששוני, יחצ)
שרת התחבורה, מרב מיכאלי בשיתוף עם שר האוצר, אביגדור ליברמן דחו הערב (רביעי) את עליית המחירים בתחבורה הציבורית, שהיו אמורים לעלות אתמול בהתאם לסל התשומות בתחבורה הציבורית, בדומה להתייקרויות אחרות במשק. 
ההעלאה במחירי התחבורה הציבורית נדחתה במספר חודשים, בתקופה זו כך טוענת שרת התחבורה, יבחן מבנה המחירים בתחבורה הציבורית באופן הטוב ביותר לנוסעות והנוסעים וככזה שיאפשר להגדיל את השירות הארצי לכלל הציבור.הבקשה לדחיית עליית המחירים הוגשה לוועדת המחירים וזו קיבלה את הבקשה והמליצה לפעול בהתאם. 
 
עליית המחירים הייתה חלק מחוק ההסדרים שם החליטו על ביטול ההנחה והסבסוד ברכישת ערך צבור בתחבורה הציבורית. המהלך עורר סערה וביקורות בעיקר מצד האופוזיציה עם אישור תקציב המדינה. נוסעי התחבורה הציבורית מחו על הרפורמה לייקור מחירי הנסיעה.
אך הביקורת הציבורית על גל ההתייקרויות ועליית המחירים בכלל המשק עשתה את שלה, מיכאלי החליטה להתקפל ולדחות את עליית המחירים גם בתחום הזה. מוקדם יותר הערב, דיפלומט הודיעה כי היא תידחה את העלאת המחירים ואמש הודעה דומה יצאה גם מאסם. חברת שסטוביץ' הודיעה הערב שבימים הקרובים היא תוריד מחירים ותעדכן מבצעים.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מרב מיכאלי אמרה כי: "בימים אלה של התייקרויות ועליות מחירים לציבור הישראלי, אני שמחה להוביל, יחד עם חברי שר האוצר, מהלך שבולם לחודשים הקרובים את עליית מחירי התחבורה הציבורית שלנו שמשמשת רבות ורבים כל כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכניסים עז לבית
    דני 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז מצפים שנשמח שאפילו לא מוציאים אותו אלא דוחים את ההכנסה... חכמי חלם
    סגור