כסף וצרכנות

אביבי מטבחים השיקה מתחם עיצוב בסכום ענק

חברת אביבי מטבחים השיקה מתחם עיצוב חדש בסניף השישי שבקריית אתא בעלות השקעה של 6.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
המתחם החדש של אביבי (צילום עינת דקל)
חברת אביבי מטבחים משיקה היום (רביעי) במתחם העיצוב החדש, שב- REDESIGN את הסניף השישי במספר בשטח של כ-800 מ"ר בעלות השקעה של כ-6.5 מיליון שקל בקריית אצא.
באולם תוצג קולקציית ה-SMART KITCHEN  - קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונאלים בעיצוב עכשווי, המנצלת את שטח החלל הנתון ונותנת מענה של פתרונות עבודה ואחסון תוך כדי יצירת תחושה של מרחב וגודל ומותאמת גם לחללים קטנים. לדברי שלומי כהן, מעצב ראשי אביבי מטבחים: "עיצוב החלל המיוחד של אולם התצוגה החדש, נעשה בהקפדה על אלמנטים עד הפרט הקטן ביותר. כל המטבחים המוצגים בחלל מדויקים, בעיצוב מודרני עדכני ומציגים סגנונות שונים. מטבח בעיצוב קלאסי לצד עיצוב כפרי ועיצוב הייטקיסטי לצד עיצוב אורבני. כל צורך במטבח, מתורגם לרעיונות יצירתיים ופונקציונאלים."
 
קבוצת אביבי מטבחים, חברת המטבחים הישראלית קיימת כבר מעל לחמישה עשורים, מייצרת מטבחים ומעודדת תעשייה ישראלית כחול-לבן, במפעלים ומרכזים לוגיסטים בארץ, המייצגים את האני מאמין הירוק של החברה, בטכנולוגיה מתקדמת, לפי התקנים המחמירים וכמובן תוך קידום האג'נדה לקידום תעשיה ישראלית כחול-לבן.
אביבי מטבחים מעסיקה היום כ-500 עובדים מכל הארץ. מעבר לששת הסניפים יש בבעלות החברה שני מפעלים, האחד בכרמיאל והשני בבני דרום, אשדוד, אשר מייצרים מעל ל- 10,000 מטבחים בשנה. החברה עובדת עם כל חברות הבנייה, קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים בארץ.
יצחק אביבי: "כמותג ישראלי מוביל וכחלק מהאסטרטגיה להביא את חוויית עיצוב המטבח, הלב של הבית, בפריסת חנויות רחבה בכל הארץ, אנו נרגשים לפתוח היום את הסניף השישי של אביבי מטבחים בקריית אתא. הסניף החדש מציעה חוויה ייחודית ועדכנית, שילוב בין חווית עיצוב של המטבח החכם המתקדם ביותר בעולם, בסגנונות העיצוב הייחודיים והבלעדיים שלנו, יחד עם טכנולוגיה חדשנית ועם מגוון רחב של מוצרים ואביזרים משלימים מהמובילים בעולם. הכל כמובן תוך עידוד ותמיכה בתעשייה ישראלית, כחול-לבן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה