כסף וצרכנות

דרמת ענק בקינדר: אלה השוקולדים שעליכם להחזיר מיד

הסכנה במוצרי קינדר שמיוצרים במפעל קינדר בבלגיה, עדיין כאן ובחברת היבואן מבקשים היום לעדכן את הודעת הריקול ולהשיב את כל המוצרים האמורים ללא הגבלת מספר אצווה ותאריכי תוקף
מערכת ice | 
ריקול למוצרי קינדר (צילום pixabay, יח"צ)
היבואנית הרשמית של מוצרי פררו בישראל, מודיעה היום (ראשון) על עדכון הודעתה הקודמת מיום מהשבוע שעבר בדבר איסוף יזום של מוצרי "Kinder Schoko-Bons" (46 גר' ו-125 גר') ו-"Kinder ביצת הפתעה Maxi" (100 גר') המיוצרים במפעל בבלגיה. 
עדכון זה מחליף את ההודעה הקודמת ומרחיב אותה, ולפיו יאספו כלל המוצרים האמורים (ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה) המיוצרים במפעל בבלגיה ושיובאו על ידי פרימיום לישראל. זאת, לאור גילוי ממצאי סלמונלה במפעל בבלגיה. פרימיום נמצאת בקשר עם שירות המזון הארצי במשרד הבריאות בנושא ומבצעת איסוף של המוצרים האמורים. 
מי שמחזיק במוצרים כאמור מתבקש שלא לצרוך אותם ולהחזירם לנקודת המכירה. כל שאר מוצרי פררו, המיובאים ע"י פרימיום, ממגוון מותגי "Kinder" אינם מושפעים ע"י איסוף יזום זה היות והם מיוצרים במפעלים אחרים. בהודעת החברה נמסר כי, "אנו מצרים על המקרה ומבהירים כי אנו רואים בבטיחות המזון כחשיבות עליונה ונפעל לשמירת ולחיזוק אמון ציבור הצרכנים במוצרי פררו".
 
הדרישה להשבת המוצרים נובעת מחשש שהתגלה במפעל להתפרצות סלמונלה, שמקורה בבריטניה. החשש הוא שהנגיף יתפרץ אצל ילדים, לאחר שכבר עלה ל-63 מספר מקרי הסלמונלה בבריטניה, שהגיל החציוני של החולים הוא מתחת לחמש.
סלמונלה היא מחלה נפוצה הנוצרת במוצרי מזון שעלולה לגרום לשלשולים, חום והתכווצויות בבטן. בגרמניה, הורו להוריד מהמדפים את ביצי הקינדר במארז של שלוש, עם תאריך תפוגה שבין אפריל ליוני 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה