כסף וצרכנות

פיצה האט ישראל פורצת דרך: זה המהפך הצפוי בסניפים

רשת הפיצריות הנגישה את סניפיה ללקוחות עם עיוורון או בעלי לקויות ראייה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית בתוך המתחם והיערכות בכל סניף לנציג שיסייע. עלות ההשקעה מוערכת בעשרות אלפי שקלים
מערכת ice | 
פיצה האט (צילום UNSPLASH)
מבורך: רשת פיצה האט ישראל הנגישה את סניפיה ללקוחות עם עיוורון או בעלי לקויות ראיה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית בתוך המתחם והיערכות בכל סניף לנציג שיסייע. עלות ההשקעה מוערכת בעשרות אלפי שקלים.
השבוע, ב-6.6, חל יום הבליינד דיי בישראל, שמטרתו לעורר הזדהות והעלאת מודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. אחד מכל 40 אנשים הוא אדם עם לקויות ראיה או עיוורון. בישראל חיים כיום כ-25 אלף עיוורים ו-150 אלף איש עם לקויות ראיה בדרגות שונות.
 
רשת הפיצריות, פיצה האט, במהלך החודשים האחרונים, חברה לאפליקציית RightHear ורישתה את כל הסניפים של הרשת בארץ (100 סניפים נכון להיום), באפליקציית ההתמצאות אשר מאפשרת עצמאות במרחב ויכולת לשפר משמעותית את חווית הקנייה בסניפים על ידי הנגשתם לכלל האוכלוסיות. 
 
אפליקציית RightHear היא ממשק שפותח על ידי יזמים ישראלים, אשר מאפשר לעדכן את התוכן שמושמע למשתמש ולהתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין. הממשק הינו המתקדם בעולם בתחום, ומעניק הכוונה קולית בשלוש שפות שונות וכך מעניק חווית קנייה עצמאית ושיוונית לקהל לקוחותיה. 
השימוש באפליקציה הינו קל ואינטואיטיבי: המבקר מסתובב בחנות בעזרת האפליקציה המופעלת בטלפון הנייד, השמעת המיקום הנוכחי בו המשתמש נמצא, השמעת מה נמצא מסביב, 360 מעלות, הכוונה נעשית על ידי ממשק קולי בשלוש שפות - עברית, אנגלית וערבית.
 
שמוליק ברוך, מנכ"ל רשת פיצה האט: "רשת פיצה האט דוגלת בשוויון ובמתן מענה לכלל האוכלוסיות אשר מגיעות לסניפנו. במהלך השנים האחרונות, אנו פועלים רבות לקידום חדשנות ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת להעניק לכלל הלקוחות שלנו את חווית הקנייה הטובה והנעימה ביותר. החיבור עם אפליקציית RightHear היה חשוב עבורנו על מנת להנגיש את כל הסניפים של הרשת בארץ ולהעניק מענה נוח והולם ללקוחתנו עם עיוורון או לקות ראייה".
עידן מאיר, מנכ"ל, מייסד ושותף ב-RightHear: "כיום יותר ויותר חברות קמעוניות מבינות, שבדומה להנגשת אתר האינטרנט שלהן, גם הנגשת החנויות הפיסיות תורמת לשיפור חווית הלקוח, חיזוק המותג ובסופו של דבר להגדלת שורת הרווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה