כסף וצרכנות

מחירי המזון ברשתות המובילות ירדו השבוע? בדקנו לכם

השבוע הסל הקבוע חזר עם תוצאות מפתיעות במיוחד, כשנרשמה ירידת מחירים במספר רשתות. אז לאיזו רשת כדאי לערוך את הקניות השבוע? התוצאות בפנים | הסל הקבוע
מערכת ice | 
מחיר סל קניות (צילום pexels, pixabay)
השבוע במעקב ice יצאנו לבדוק אילו שינויים ותנודות נרשמו במחירי המזון ביחס למחקרנו בשבוע שעבר. במחקר ערכנו השוואה בין מספר רשתות מזון מובילות בעזרת סל המוצרים הקבוע של ice הבנוי מ-20 מוצרים במספר קטגוריות שונות: ירקות ופירות – מלפפון, עגבנייה, תפוח ובננה. בשר ודגים – שוקיים עוף טרי ומארז 4 יח' טונה וויליפוד. מזון יבש – פסטה ברילה 500 ג', אורז פרסי סוגת, קורנפלקס 850 תלמה, שמן קנולה ל', עוגיות מרבה שוקוצ'יפס, קפה שחור עלית 100 ג', במבה 200 ג', שישיית קולה 1.5 ל'.
 
כידוע, שוק לא יציב מוביל לשינוי תמידי במחירי המזון משתנים, כך שהמחקר שערכנו רק בשבוע שעבר עלול להתברר כלא רלוונטי. כאן בדיוק אנחנו פה בשבילכם עם המעקב השבועי שלנו. אז מה מחירי הסל השבוע? באיזו רשת כדאי לכם לערוך את הקניות השבוע ומאיזו רשת דווקא כדאי להיזהר? מחקר ice עם התשובות.


מחקר ice בדק ומצא כי הרשת המשתלמת ביותר לשבוע זה היא רשת "יוחננוף" שעבור הסל שלנו הציעה מחיר של 251.27 שקלים, והציגה ירידה של שלושה שקלים. במקום השני נמצאת רשת "רמי לוי" שהציגה ירידת מחירים יפה ביחס לשבוע שעבר עם סל על סך 257.30 שקלים. את השלישיה הראשונה והמוכבדת סוגרת "ויקטורי" שתבקש מכם 280.60 בתמורה לסל ice.
 
"יינות ביתן" עם סל על סך 282.60, מיד אחריה הגיעה "מחסני השוק" – 285.00. את השלישיה התחתונה פותחת "שופרסל" שרשמה ירידה של קצת יותר משני שקלים במחיר הסל ועומדת על סכום של 288.80 שקלים. גם ב"חצי חינם" נרשמה ירידת מחירים כאשר ערך הסל ירד ל- 299.60. במקום האחרון והמאכזב, על אף ירידה קלה במחיר הסל נמצאת רשת "מגה" ששם תאלצו להיפרד מסכום של 310.00.
 
יש לציין כי כל מחירי המזון לקוחים מתוך האתרים הרשמים של רשתות השיווק ואינם כוללים דמי טיפול ומשלוח. כמו כן מחקר ice מתייחס רק לרשתות שיווק בעלות פלטפורמת רכישה אינטרנטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה