כסף וצרכנות

טמבור מציגה: כך תצליחו לשמור על תקנות הבנייה החדשות

"מחשבון הבנייה הירוקה" של טמבור פותח על רקע כניסתן של התקנות לבנייה ירוקה, שנכנסו לתוקפן במרץ 2022.  הכלי החדש הוא הראשון מסוגו שיודע לחשב את הנקודות הנדרשות לקבלת התקן לבנייה ירוקה ומיועד ליזמים, אדריכלים, יועצי בנייה ירוקה, קבלנים ואנשי מקצוע מתחום הבנייה
מערכת ice | 
מפעל טמבור באשקלון (צילום רועי ברקוביץ)
טמבור, חברת הצבע והבנייה המובילה בישראל, פיתחה "מחשבון" המיועד לחישוב נקודות בנייה ירוקה בפרויקטים חדשים ומשופצים. המחשבון מאפשר הנפקת מסמך דיגיטלי עם כל סוגי התווים והתקנים הרלוונטיים של המוצרים שנבחרו. הכלי החדש נועד לסייע בתכנון הפרויקט ועמידה בדרישות תקן הבנייה הירוקה, כחלק מתקנות הבנייה הירוקה שנכנסו לתוקפן במרץ האחרון. התקנות החדשות הפכו את התקן הישראלי הירוק מתקן וולונטרי – לתקן מחייב. חובת הבנייה הירוקה תתפרס על פני כל הבנייה החדשה בישראל על מנת להבטיח כי המבנים החדשים יהיו איכותיים ובריאים יותר, ולא פחות חשוב – יעילים וחסכוניים בצריכת משאבים מתוך דאגה לסביבה ולמשתמשים.
באמצעות המחשבון החדש, יכול כל בעל מקצוע לחשב כמה נקודות 'בנייה ירוקה' יוסיפו מוצרי טמבור לפרויקט הנבדק בחלוקה לסעיפים השונים בתקן.
המחשבון החדש כולל: תצוגה של מגוון מוצרי טמבור ולצידם הערך הכמותי שהם מספקים בהיבט של הניקוד לתקן, קבלת חישוב חכם של הניקוד עבור הסעיפים בתקן לאחר הבחירה במוצרים הרלוונטיים, ערכת "בנייה ירוקה" המכילה את התווים הירוקים והאסמכתאות הרלוונטיות למוצרים שנבחרו ועל פי הנדרש בתקן הבנייה הירוקה.
טמבור היא חלוצה בתחום הבנייה הירוקה הודות למגוון מוצרי בנייה וצבע ידידותיים לסביבה כמו Eco 2, הצבע האקולוגי הראשון בישראל שהשיקה החברה לפני כשנתיים; ייצור גבס לבנייה, הנחשב לחומר בנייה מועדף סביבתית ועד למפעל החדש שבנתה באשקלון, בין המפעלים הירוקים ביותר בישראל הודות למבנה וורטיקלי הממזער את צריכת החשמל בו. 
 
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית שיווק, טמבור: "הפיכת התקן הירוק לחובה בכל הבנייה החדשה בישראל היא בשורה אמיתית לקידום מבנים ירוקים, בריאים וחסכוניים יותר. חברת טמבור, אשר חרטה על דגלה קידום של בנייה ירוקה ומתקדמת מציעה שורה של מוצרים אשר משפרים את איכות המבנה והופכים אותו לירוק יותר. המחויבות שלנו לנושא מובילה אותנו לא רק לשיפור מתמיד של המוצרים, אלא גם לתמוך בשותפינו ולסייע להם ליישם באופן מיטבי את המוצרים באתר וכך אנחנו מוודאים הלכה למעשה שהפרויקט סביבתי יותר. עם הפיכת תקן הבנייה הירוקה למחייב זיהינו את הצורך לסייע למתכננים, יזמים וליועצי בנייה ירוקה להתמודד עם דרישות התקן בצורה קלה וידידותית באמצעות המחשבון החדש שפיתחנו" .  
עדי אשכנזי-הרפז, מנהלת קיימות ובנייה ירוקה, טמבור מוסיפה: "המחשבון החדש הוא כלי חכם וראשון מסוגו. בתהליך הפיתוח הקפדנו שהכלי יהיה פשוט לשימוש ככל שניתן ויספק את המידע הנחוץ לאנשי המקצוע במטרה להגיע בצורה קלה לניקוד הרצוי. אני מזמינה את כל העוסקים במלאכה להיכנס ולהשתמש בו וביחד נחולל שינוי אמיתי בהשפעה הסביבתית של מבנים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה