כסף וצרכנות

רמי לוי מבטיח: "כך תשלמו 20-30 אחוז פחות בקנייה"

על רקע הדרישה של קימברלי קלארק להעלות מחירים, בעלי רשת 'שיווק השקמה' טען: "הכוח בידיים של הצרכנים, יש גיוון על המדף ולא צריך לקנות בכל מחיר". וגם: מאשים את המדינה ביוקר המחייה ומה היא יכולה לעשות כדי שיירדו המחירים?
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני Avi Roccah)
רמי לוי, בעלי רשת 'שיווק  השקמה', התארח הערב (שלישי) אצל קרן מרציאנו בתכנית חיסכון של קשת 12 ודיבר בין היתר על העלאת המחירים של קימברלי קלארק והאם הוא בכלל הסכים לכך.
לוי סיפר: "לא דיברתי איתם על זה, נראה לי אתם יודעים יותר טוב מאיתנו מה עולה ומתי. לא כל כך מהר אנחנו יודעים על העלאות ולא כל כך מהר אנחנו מאשרים. חוץ מזה אני רוצה להגיד שהכח בידיים של הצרכן והוא לא חייב לקנות בכל מחיר".
 
עוד הוסיף: "יש גיוון רחב על המדף, יש את המותג הפרטי, פמפרס, אם הוא לא ימכור הוא יוריד את המחיר. בסופרמרקט יש מבצעים, זה לא לכל השנה, הוא גם נגמר, המחיר לא עלה תמיד, יש גיוון על המדף ואם הלקוח יקנה חכם הוא יחסוך 20 עד 30 אחוז על אותה העגלה".
לוי טען בהמשך: "גם לי וגם להם יש מכנה משותף - הצרכן. הם לא מעלים כל כך מהר, אנחנו דואגים לצרכן שלנו ואם אין ברירה אנחנו קונים כמויות גדולות ודוחים את עליית המחירים ועד שזה מגיע מנהלים משא ומתן. הכוח בידיים של הקונה. באמת שהמדינה אחראית ליוקר המחייה יותר מכולנו".
במקביל התפרסם כי שר האוצר אביגדור ליברמן פנה לנציבות האירופית ולמשרד האוצר האמריקאי במטרה להלחם בעליית המחירים של היצרנים והיבואנים, כשהוא מבקש בכך להקל על היבוא המקביל לישראל.
 
עוד הסביר: "ש מכס ופתחו רק קצת מהמכסות. החשמל עלה פה ב-10 אחוז, בזה אנחנו צריכים עזרה מהאמריקאים? שיסבסדו את החשמל לשנה, מה זה עושה לנו לעסקים? אם מה שקורה במדינה הזו הוא שמשלמים יותר על המים והחשמל, רכב זה לא מותרות ומשלם 150 אחוז מכס, שהמדינה קודם תעזור ותטפל במה שצריך ואז יוקר המחייה יירד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי קומבינטור גדול מאודדדד עובד על כולם בעניים
    אבי 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאתם עיוורים רק בהתחלה היית זול אכשיו אתה קומבינטור
    סגור
  • 1.
    רמי קשקשן כל המוצרים בשם רמי לוי עלו במחיר
    שימי 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמי תפסיק לעבוד על הצרכן כל מוצרי נושאי השם רמי לוי עלו במחיר
    סגור