כסף וצרכנות

מה עובר על מותגי הדבש לקראת ראש השנה?

בסרטון שהעלתה לחשבון הטיק טוק שלה, כתבת הכלכלה של וואלה! משווה בין שלושה מותגי דבש ישראלים שונים וחושפת את האבסורד: "ראש השנה הזה לא קונים מותגים - אלא את הדבש הזול ביותר"
מערכת ice | 
דבש (צילום בועז לביא)
ליאת רון, כתבת הכלכלה של וואלה, פרסמה הבוקר סרטון בחשבון הטיקטוק שלה ובה היא קוראת לציבור שלא לרכוש דבש לראש השנה לפי המיתוג - אלא לבחור לפי המחיר בלבד: "בראש השנה הזה לא קונים מותגים, אלא בוחרים את הזול ביותר".
בסרטון עורכת רון השוואה בין שלושה מותגים שונים - דבש מבית 'קליית גת' מתומחר ב-19.90 שקל; דבש 'המותג' של רמי לוי בעלות 12.90 שקל; ודבש מבית המותג של 'שופרסל' - 15.90 שקל.
 
@liat_ron #elbruso #foryou #foryouישראל #fyp #לכל_מותג_יש_תחליף ♬ Advertising background music - TimTaj
אך מה מסתבר? שלושת המותגים השונים מיוצרים כולם במכוורות עמק חפר. מדובר בדבש זהה לכל הדעות כשההבדל היחיד הוא לוגו המותג המתנוסס על האריזה. רון מסכמת: "עכשיו תעשו את החשבון לבד. צריך מותג"? 
  
כזכור, לפני שבועיים פרסם איגוד מגדלי החקלאים מכתב חריף בו הם תקפו את שר החקלאות עודד פורר על בקשתו להורדת מכסי הייבוא על הדבש בזמן החגים. לטענתם ובניגוד לעמדת השר, בשנה האחרונה נרשמו כמויות שיא ביצור הדבש ואין שום צורך ביבוא דבש מחוץ לארץ. מנגד במכתב ששלח השר פורר לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי הוא טוען כי אישור הורדת המכס והייבוא יוזילו באופן משמעותי את עלויות הדבש עבור הצרכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה