כסף וצרכנות

מחירי הכניסה לבריכות עולים: באיזו עיר תשלמו 200 שקל ליום?

בצל יוקר המחייה ועליית מחירי החשמל, המים והעלייה בתשלומים לכוח האדם, מחירי הכניסה לבריכות השונות עולה גם הוא בשיעור של כ-3%, ובשיעור של 8% כשזה מגיע למנויים החודשיים. באיזו עיר נרשם המחיר היקר ביותר לכניסה חד פעמית בסופ"ש?
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
הקיץ עוד רגע כאן והביקוש לביקור בבריכות ברחבי הארץ רק עולה. אך זה לא הדבר היחיד שעולה. מתברר כי בצל יוקר המחייה ועליית מחירי החשמל, המים והעלייה בתשלומים לכוח האדם, מחירי הכניסה לבריכות השונות עולה גם הוא בשיעור של כ-3%.
לפי ההערכות של Coface B.D.I בארץ קיימות כיום כ-630 בריכות שחייה שמארחות את הציבור, יותר ממחצית מההכנסות של הבריכות הללו היא ממכירת מנויים שנתיים, אך לא הרחק משם כ-48% הן הכנסות ממיכרת כרטיסי כניסה חד פעמיים. הבריכות הגדולות יותר, כמו אלו במועדוני הקאנטרי, מכניסות בעיקר ממנויים שנתיים, והבריכות הקטנות יותר מכניסות חד פעמיות.
כמו כן, נמצא כי עבור כניסה חד פעמית לבריכה קטנה עד בינונית לרוב תשלמו בין 35-65 שקלים, ולבריכה גדולה מחיר שנע בין 55-90 שקל. בסופי השבוע תוסיפו למחיר הבסיסי הזה תוספת של 20%. מנגד, מנוי שנתי יציג הנחה של עד כ-15% ביחס לכניסה חד פעמית והמחיר יעמוד על 250-500 שקל, לא כולל הנחות לגמלאים, סטונדטים והרכבים משפחתיים. אם כן, מתסמן כי העלייה הכי גדולה חלה במחירי הכניסה החד פעמיים, שעלו בכ-8%, לדבריו של ניר עוז, יו"ר ארגון מנהלי בריכות שחייה, מרכזי ספורט ונופש בישראל, בעת שיחה עם ישראל היום.
לאור המצב הוא מסביר כי כיום הוא מנסה לקדם מהלך שיעזור לצמצם את העלויות של העסקים שמפעילים בריכות. למשל, יקדם גיוס של מצילים בני 17 ולא רק בני 18 והגדרת תפקיד המציל כעבודה מועדפת, ולא רק בבתי מלון כפי שהיא כיום.
אבל כעת נשאלת השאלה, היכן נמצא את הכרטיסים הכי יקרים והכי זולים? ובכן מבדיקה של ישראל היום נמצא כי בקאנטרי בערד למשל תשלמו על כניסה חד פעמית למבוגר בשבת - 60 שקל. המחיר לתושב חוץ יזנק ל-182 שקל באותם תנאים.
 
קאנטרי דקל בתל־אביב יהיה מעט זול יותר. מחיר הכניסה בשבת יעלה 100 שקל למבוגר, ו-85 שקל ביום חול. בחיפה תשלמו מחיר מעט נמוך יותר שעומד על 50 שקלים בסופי השבוע לתושבי העיר, ו-85 שקל לתושבי חוץ. 
מחירים גבוהים יותר תמצאו כמובן ברשתות ובבתי המלון. למשל, המחיר לכניסה חד פעמית בסוף השבוע למלון דן כרמל יעלה 200 שקל למבוגר, ו-150 לילד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה