כסף וצרכנות

יוחננוף תשבור את השוק? אלו המוצרים החדשים שנכנסים לסניפים

רשת יוחננוף בצעד נוסף להגדלת מגוון המוצרים ללקוחות: מוצרי 'בשר-חדש', ללא רכיבים מן החי, של חברת Redefine Meat  יכנסו לסניפי הרשת
מערכת ice |  2
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
צעד נוסף ומשמעותי של רשת המרכולים יוחננוף להגדלת מגוון המוצרים בסניפים: רשת השיווק תמכור את מוצרי בשר- חדש מן הצומח של המותג Redefine Meat לטובת חובבי בשר, מפחיתנים, צמחונים וטבעונים.
חברת הפוד-טק הישראלית Redefine Meat מציעה מגוון מוצרי בשר-חדש פורצי דרך שמספקים טעם, מרקם וארומה ללא בשר בכלל. המוצרים שיכנסו לסניפי רשת יוחננוף הם: קבב טלה, בורגר פרימיום, בשר- חדש טחון בסגנון בקר, נקניקיית מרגז והמוצר החדשני "נתח מפורק בסגנון בקר", המדמה נתח שבושל בבישול ארוך.
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל רשת יוחננוף הסביר: "רשת יוחננוף מציעה מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה ומספקת מענה מדויק להעדפות השונות של הצרכנים. הוספת מוצרי 'בשר- חדש' של Redefine Meat בפרט, ומוצרים ללא רכיבים מן החי, בכלל, מהווה נדבך באסטרטגיה שלנו לפעול בקטגוריות הנכונות ובאיכות גבוהה על מנת לענות על הצורך של הצרכנים".
 
לדברי אשחר בן שטרית, מנכ"ל ומייסד שותף של Redefine Meat: "אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת יוחננוף, אחת הרשתות הגדולות והאהובות בישראל בפריסה רחבה. שיתוף הפעולה מהווה צעד משמעותי נוסף בצמיחה שלנו בישראל ונותן מענה לביקוש ההולך וגדל של הצרכנים למוצרי בשר- חדש חדשניים ואיכותיים, המספקים חוויה סנסורית בשרית ללא שימוש ברכיבים מן החי, ידידותיים לסביבה, ועשירים בחלבון. איכות המוצרים וקלות ההכנה שלהם מציעה ללקוחות יוחננוף להעשיר את התפריט הביתי מבלי להתפשר על החוויה הבשרית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסור לקרוא לזה בשר, גניבת דעת! (ל"ת)
    רר 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבל שהמחיר גבוה
    קובי 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא משתלם לעבור מבקר לא בריא לתחליף בריא שעולה יותר מקילו בקר קפוא
    סגור