כסף וצרכנות

דובר צה"ל חושף: "קרן סיוע למשרתי המילואים שגויסו בצו 8"

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, עדכן את משרתי המילואים ומשפחותיהם על קרן סיוע חדשה שנפתחה ואמר: "אתם עבורנו מגדל-אור של תקווה, מגדל-אור של עוז והערכה ואנחנו מבטאים את ההערכה הזאתי באופן צנוע דרך הקרן הזאתי"
מערכת ice | 
חיילי צהל מתכנסים (צילום נועם רבקין פנטון פלאש 90)
במסגרת ההצהרה היומית שלו, מלבד עדכון שוטף על פעילות צה"ל היום (רביעי) דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, עדכן את משרתי המילואים בצה"ל ואת משפחותיהם על החלטה הממשלה אשר נוגעת אליהם במיוחד.
במסגרת החלטת הממשלה, הגרי סיפר על קרן סיוע מיוחדת שנפתחה למען משרתי ומשרתות המילואים ומשפחותיהם. הגרי חיזק את כוחות צה"ל ומשרתי המילואים וקרא לכל מי שזקוק לכך להגיש בקשה לסיוע באתר צה"ל.
דובר צה"ל אמר בהצהרתו היומית כי: "אני רוצה לעדכן, שבהמשך להחלטת ממשלה, התחלנו להפעיל היום קרן סיוע למשרתות ומשרתי המילואים שגויסו בצו 8. אני מזמין את כלל משרתי המילואים ומשפחותיהם להגיש בקשות לסיוע. ההנחיות להגשת הבקשה מפורטות באתר המילואים".
עוד הוסיף ואמר: "זאת אחת הדרכים להביע את תודתנו והערכתינו למשרתי ומשרתות המילואים, שעזבו את משפחותיהם, את הלימודים, את העבודה, והתגייסו לשרת במלחמה על הבית".
הגרי סיים וציין: "אתם עבורנו מגדל-אור של תקווה, מגדל-אור של עוז והערכה ואנחנו מבטאים את ההערכה הזאתי באופן צנוע דרך הקרן הזאתי והסיוע, יחד כולנו ביחד, ננצח וצה"ל מוקיר אתכם מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה