כסף וצרכנות

ויליפוד בבשורה קשה לישראלים: מעלה מחירים בעד 15%

עליית המחירים בישראל מסרבת לעצור: אחרי שסטוביץ', סוגת, יכין ושטראוס, גם ויליפוד תייקר מוצרים של מוצרים כגון אורז ורטבים בשיעור של עד 25%. עליית המחירים תיכנס לתוקפה כבר בתחילת החודש הבא
מערכת ice |  1
ויליפוד (צילום ויליפוד)
עליית המחירים בישראל מסרבת לעצור ועוד ועוד חברות הודיעו בחודש האחרון כי הן מייקרות מחירים של מוצרים רבים. מי שמצטרפת כעת לעליית המחירים הזו היא חברת ויליפוד, שעל פי דיווח ב"דה מרקר", החברה מייקרת מחירים בשיעור של עד 15%.
עליית המחירים תיגע במוצרים חיוניים שיש לכולנו בבית כמו אורז, רטבים ועוד. על פי הדיווח, עליית המחירים תיכנס לתוקפה כבר בתחילת החודש הבא, ב-1 לפברואר. 
 
כזכור, ויליפוד היא ממש לא ענקית המזון הראשונה שמעלה מחירים בתקופה האחרונה, והיא מצטרפת לשסטוביץ', סוגת, יכין, שטראוס ועוד מספר ספקים קטנים שהחליטו על עליית מחירים, כאשר לטענתם הדבר הגיע בעקבות עליית מחירים של מוצרים שהם בעצמם צריכים להתמודד עמה.
כך למשל בשטראוס, שהודיע כאמור לאחרונה על שורה של צעדים דרמטיים לצורך התייעלות, בהם גם פיטורים של עובדים ועליית מחירים של מוצרים פופולריים כמו חמאת ועיסת קקאו (+88%), טחינה (+30%), סוכר ושמן זית (+60%), כאשר מחירי חלק מהמוצרים יתייקרו בעד 25%, ומדובר למעשה ב-75% ממוצרי החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזירים נמאסתם (ל"ת)
    יצחק אברג'ל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור