תוכן שיווקי

מגשי אירוח להשקת מוצרים

תוכן מקודם |
delis (צילום delis)
אירועי השקה דורשים אירוח מוקפד, יוקרתי ואיכותי ואין זה סוד שבמקרים רבים לכיבוד שתגישו באירוע יהיה השפעה על אופי הסיקור של אנשי התקשורת על האירוע. באירועי השקה מעדיפים אנשי התקשורת והאורחים הגשה באמצעות מגשי אירוח המכילים מנות "פינגר פוד" המאפשרים לכל אורח להסתובב ולדבר עם חברים ועמיתים בלי הצורך לשבת מסביב לשולחן. זהו אחד מסגנונות ההגשה המוצלחים ביותר לאירועי השקה טוענת דלית, יועצת המכירות של חברת "קייטרינג דליס - מגשי אירוח".

דנית שצברה ניסיון רב בייעוץ לחברות ועסקים בארגון אירועי השקה מפרטת את היתרונות הרבים של בחירת מגשי אירוח ככיבוד לאירוע.
למגשי האירוח יש נראות מדהימה, אסתטיות והם משדרים יוקרה. המגשים תמיד מלאים, הם מעוצבים בשלל צבעים, המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, וכבר ברגע שהאורחים נכנסים אל האולם שבו מתקיים אירוע ההשקה, המראה והריח של המנות מעוררים מיד את החשק לחטוף את המאכלים.
עם מגשי האירוח קל מאוד להתאים את כמות המנות לאורחים. אנחנו בקייטרינג דליס תמיד דואגים למלא את המגשים בהתאם למספר האורחים, ולכן אף פעם לא נוצר מצב שבו אין מספיק אוכל.
בניגוד לקייטרינג קלאסי שבו יש צורך להתפשר וללכת על מנה אחת או מספר מנות מרכזיות, במגשי אירוח אפשר להתפרע ולהזמין מגוון גדול של סוגים שונים של מגשים, כך כל אורח יוכל למצוא את סגנון האוכל שהוא אוהב, גם הצמחונים, גם הטבעונים, גם צעירים וגם מבוגרים.

מגשי אירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבעות, החלו כלהיט בארצות הברית כבר בסוף המאה שעברה וכבשו בסערה את כל העולם וגם את ישראל. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" היה הקייטרינג הראשון בישראל שזיהה ואימץ את הטרנד הלוהט והביא אותו לישראל.
 את האוכל בגודל האצבע נוהגים להגיש על מגשי אירוח. מגשי אירוח עם "פינגר פוד" מכילים שפע של מאכלים כמו פינוקי ירקות, כריכונים ומאפים, קינוחים, טארטלטים,  פטיפורים ועוד. מאכלי ה"פינגר פוד" אינם דורשים הקצאה של אזור מיוחד לאכילה או ישיבה מסביב לשולחנות, האורחים נהנים לאכול את ה"אוכל הקטן" בעמידה, באצבעות, באלגנטיות ותוך כדי שיחה מעניינת. זהו פתרון לאירוח מושלם, קליל, מפנק וטעים במיוחד.
אם תרצו, לצד מגשי האירוח המכילים אוכל משביע אפשר להציע גם מגשי פירות. בעידן שבו המודעות לאוכל בריא גוברת יום ליום, מגשי הפירות הם הפתרון האידיאלי לאורחים המקפידים על תזונה בריאה. את מגשי הפירות אפשר לשדרג ולהפוך לשיפודי פירות וכך לחסוך את הצורך בצלחת ובמזלג.

קייטרינג דליס מציע מגשי אירוח לכל מטרה, לאירועי השקה, לכנסים, לטקס הרמת כוסית, לישיבות משרדיות וגם לאירועים משפחתיים. כל המוצרים נעשים באהבה מתוך הקפדה על בחירה של חומרי גלם משובחים וטריים, מתוך שמירה קפדנית על טריות המוצרים ועל רמת היגיינה גבוהה. המאפים והלחמים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו וכל המוצרים שלנו כשרים ועומדים תחת השגחת הבד"ץ.
צרו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי:  03-5600274
תגיות אוכל | אירוח | מזון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה