תוכן שיווקי

דרכון גרמני: הזדמנות חדשה לאלפי ישראלים

בעבר ישראלים רבים נתקלו בקשיים בהשגת דרכון גרמני , אך בעקבות שינוי חקיקה ומשרדים מנוסים, התהליך הפך לאפשרי ובעל סיכויים גבוהים. עו"ד ניר לנקר: "הבקשות זורמות".

תוכן מקודם |
עו"ד ניר לנקר, עוסק מעל 20 שנים בזכאות לדרכון גרמני. (צילום יחצ)
בשנת 2021 נפל דבר בגרמניה, דבר אשר עשוי להשפיע על כל אחד ואחת מכם. בעבר הלא רחוק דרכון גרמני היא קשה עד בלתי אפשרי להשגה, התנאים היו מחמירים והדרישות היו בלתי מתפשרות, אך בקיץ 2021 זה השתנה – והשתנה לטובה עבור רבים מאזרחי מדינתנו הקטנה".
בזכות סעיף חדש לחוק הגרמני, אלפי ישראלים נכנסו לרשימת הזכאים לדרכון המבוקש. עו"ד ניר לנקר, ממגדל אלקטרה סיטי בת"א, שעוסק מעל 20 שנים בזכאות לדרכון גרמני , מציין שזו מהפכה של ממש: "הסעיף החדש בחוק הגרמני קובע שלא רק צאצאים לאזרחי גרמניה לשעבר זכאים לדרכון, כפי שהיה נהוג עד כה, אלא בנוסף אליהם גם צאצאים לתושבי קבע בגרמניה זכאים גם הם".
לדרכון הגרמני יתרונות רבים ומעמד בינלאומי גבוה ומשמעותי, בין היתר אזרחות במדינה האירופית הזו, הנחשבת לאחת החזקות ביותר ביבשת, מעניקה גם אזרחות באיחוד האירופאי, על כל המשתמע מכך. כמו כן, הדרכון מקנה הטבות רבות ומגוונות, ביניהם תנאים סוציאליים, אפשרויות השקעה, רכישת נכסים, קבלת משכנתאות והרשימה קצרה מלהכיל.
כאחד אשר הנושא קרוב לליבו, עו"ד לנקר אף מדגיש כי תהליך קבלת אזרחות גרמנית עשוי להוות תפנית משמעותית וחיובית בחיי משפחה צעירה ובעתיד הילדים שלכם, שכן חלק מסל ההטבות כולל לימודים בגרמניה בחינם או סבסוד לימודים ברחבי אירופה. כמו כן האפשרויות התעסוקתיות גדלות ואף העולם הופך לנגיש יותר, שכן בניגוד לדרכון ישראלי, בעלי דרכון גרמני אינם זקוקים לויזה על מנת לטוס לארה"ב, אוסטרליה וניו זילנד.
כמו כל דבר חיובי, גם בנושא הזה יש המנסים לגזור על האזרחים קופה ול"רכוב על הגל" הנוכחי גם ללא ניסיון משמעותי בתחום או אחוזי הצלחה גבוהים. עו"ד ניר לנקר ממשרד עו"ד ונוטריון לנקר – ירדני מודע לתופעה ומזהיר מפניה. "הם צצו כמו פטריות אחרי הגשם", שיתף על מספר עסקים וחברות, שמייצרים מיצג שווא ואינם בקיאים בנושא, וציין: "חשוב לדעת שאתם מתחילים את הליך הבקשה בצורה מסודרת ושאתם מלווים על ידי גורם שמכיר את ההליך, גורם אשר יספק לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר".
"אנחנו לא יודעים אם הסעיף החדש יישאר באופן קבוע בחוק" עו"ד לנקר מוסיף בכנות, "לכן אנחנו עושים הכל על מנת לנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח בצורה היעילה והמהירה ביותר". חשוב להדגיש, הסעיף החדש התווסף למספר תיקונים שהממשלה הגרמנית החליטה עליהם במהלך 2020, כשהעיקרי הוא מתן אזרחות גם לצאצאי נשים גרמניות אשר נולדו לפני 1953. בעקבות השינויים ישנו סיכוי גבוה שגם אזרחים ישראלים אשר הגישו בקשה בעבר וסורבו יזכו לקבל את הדרכון הנכסף.
בצעד אחראי שגרירות גרמניה הכינה רשימת עו"ד אשר מתמצאים בנושאים משפטיים שונים ובשפה הגרמנית. מומלץ לעיין ברשימה זו לפני שיוצאים לדרך ולהתחיל בהליך עם אחד המשרדים המופיעים שם. (הרשימה נמצאת באתר שגרירות גרמניה). עם משרד עורכי הדין הנכון, התהליך הוא פשוט כיוון שבניגוד לאחרים העוסקים בתחום, אשר שולחים את הלקוחות לחפש אחר מסמכים ולהתמודד עם בירוקרטיות, במשרדנו  אתם תספקו פעם אחת ייפוי כוח, תחתמו על מסמכים – ואנשי המקצוע יעשו הכל על מנת שתקבלו את האזרחות.
עו"ד לנקר מסכם ומפזר אופטימיות,  אין ספק שהוא ומשרדו יודעים איך לבצע את התהליך בצורה האיכותית ביותר, המועילה ביותר ובדרך הידידותית ביותר לאזרח. "אנחנו לא מעוניינים בדחיות וסירובים, זה לא אנחנו. את הבקשות אנחנו מגישים רק לאחר שבנינו בקפידה אילנות יוחסין אשר מגובים בכל המסמכים. זרם הבקשות ממשיך ואני אומר לכל מי שמתלבט – יפה שעה אחת קודם. בדקו אם אתם זכאים לדרכון הגרמני בהקדם, עכשיו זה הזמן".
רוצים להוציא אזרחות גרמנית? חולמים על דרכון גרמני ? פנו למשרד לנקר-ירדני – הנחשב לוותיק בישראל המטפל בנושא – וסייע כבר ליותר מ-1,000 ישראלים להוציא אזרחות גרמנית 

רוצים להוציא אזרחות גרמנית? חולמים על דרכון גרמני? פנו למשרד לנקר-ירדני – הנחשב לוותיק בישראל המטפל בנושא – וסייע כבר ליותר מ-1,000 ישראלים להוציא אזרחות גרמנית
טלפון: 03-505-2141
כתובת: רח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי), תל אביב.
אתרhttps://austrogerman.co.il/
דף הפייסבוקhttps://www.facebook.com/nir.lanker.lyl/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה