תוכן שיווקי

מישראל לברלין: זהו הפיתוח הישראלי שכבש את תערוכת IFA

שוב פיתוח ישראלי גונב את ההצגה: בתערוכת IFA BERLIN, התערוכה העולמית לחידושים ומוצרי אלקטרוניקה שנערכה בגרמניה, נחשפו מאות אלפי המבקרים למכשיר הוֶרְטִיקָה - הפטנט הישראלי שמחולל מהפכה בקרב המין הגברי ומציע טיפול רפואי ביתי בבעיות אין אונות
תוכן מקודם |
תערוכת IFA BERLIN (צילום או-מד מדיקל)
תערוכת IFA BERLIN, התערוכה העולמית לחידושים ומוצרי אלקטרוניקה שנערכה בתחילת החודש (5-1 בספטמבר) בברלין שבגרמניה, משך הביתן של חברת או-מד מדיקל הישראלית את עינם ואת תשומת ליבם של המבקרים הרבים. הביתן שהקימה החברה נכנס תחת קטגוריית הכושר והרפואה הדיגיטלית, ובמסגרתו חשפה החברה את מכשיר וֶרְטִיקָה (Vertica) בפעם הראשונה לקהל האירופאי – המכשיר הרפואי הביתי לטיפול בבעיות אין אונות, בדרך לא פולשנית וללא תופעות לוואי.
 
מכשיר הוֶרְטִיקָה מהווה בשורה חדשה עבור גברים ברחבי העולם, אך בישראל הוא כבר מוכר זה זמן רב. המכשיר פועל בטכנולוגיית גלי רדיו בתדר נמוך (RF): הוא מחמם את הרקמות שבמעטפת איבר המין, מחזק ומשקם אותן, מאפשר זרימת דם לאיבר ולכידתו שם – ובכך משפר את מנגנון הזקפה. המכשיר, שקיבל את אישור משרד הבריאות ואת תו התקן האירופאי המחמיר Regulation (EU) 2017/745 (EU MDR), נמכר בישראל בדיסקרטיות מוחלטת, ישירות מאתר החברה וללא צורך במרשם רופא - ואלפי גברים כבר חוו שיפור בתפקוד שלהם לאורך זמן.
"בישראל המכשיר שינה את חייהם של רבים. רופאים וגם רבנים ממליצים עליו, ואפילו יש לא מעט גברים המתגברים על מחסום הבושה וממליצים לחברים," מספר אילן שלייסנר, מנהל המכירות של החברה, "וכמובן שמחנו לגלות שגם בתערוכה כמו IFA, שבה מוצגים פיתוחים ומוצרים משלל סוגים, ממקררים חכמים ועד גאדג'טים לטלפון הסלולרי, נרשמה התעניינות עצומה במכשיר ובבשורה שהוא מביא לבני המין הגברי".
שלייסנר, שנכח בתערוכה יחד עם נציגים נוספים מהחברה – מנכ"ל החברה דניאל לישנסקי, מנהלת השיווק סנדרה זיו, וכן פרופ' קובי רייזמן, אחד היועצים הקליניים של החברה - מספר כי יום קודם לכן, נערך אירוע מדיה מצומצם ואקסקלוסיבי בהשתתפות 60 חברות בלבד. אל האירוע הגיעו עיתונאים ואנשי תקשורת מכל העולם, ואלו עברו וראיינו את נציגי החברות.

vertica בתערוכת IFA BERLIN
"במהלך האירוע פנו אלינו עיתונאים מנורבגיה, הולנד, גרמניה ועוד. היו שם נציגי העיתונים הכי גדולים במדינות הללו, כתבי טלוויזיה, וכן בלוגרים ויוטיוברים הפונים לקהל דיגיטלי. הייתה אווירה טובה והמון התעניינות במוצר שלנו – לא רק באירוע המצומצם אלא גם לאורך כל ימי התערוכה. האמת," מוסיף שלייסנר, "לא ידענו למה לצפות. זו הפעם הראשונה שאנחנו מגיעים לתערוכה המיועדת לצרכני הקצה, ולא כזו הפונה לקהל יעד מקצועי או רפואי – ובהחלט הופתענו לטובה".
בתערוכה עצמה, שנערכת מדי שנה במרכז MESSE שבברלין, אסור למכור את המוצרים המוצגים, אלא רק להציג ולפרסם אותם. לתערוכה מגיעים מאות אלפי צרכנים, וכן נציגיהן של חברות הפצה. התערוכה נחשבת להזדמנות טובה לנטוורקינג, להיכרות ולחשיפה - ושלייסנר מציין שהעניין הרב שהמוצר עורר הוביל אותם להירשם כבר עתה לתערוכה של השנה הבאה, אז יצוינו חגיגות המאה של התערוכה.
הגימיק הישראלי שהפך לוויראלי
"בלוגרים מנורבגיה, מפולין, מטורקיה ואפילו מבנגלדש שיתפו סרטונים ותמונות מהביתן שלנו במדיות השונות, וקיבלנו המון פניות מהארצות הללו – לרבות פניות מחברות הפצה".
"היו אנשים," מוסיף שלייסנר, "שהגיעו לפתח הביתן, הציצו אך לא נכנסו. ראינו שהם עומדים ומתביישים לגשת ולשאול. כמובן הזמנו אותם להיכנס, היו כמה ש'ברחו', אבל עבור רבים מהם זאת הייתה הזדמנות לקבל מידע. הם ממש שמחו שניגשנו אליהם, וזה היה טריגר עבורם לשאול שאלות לגבי המכשיר ולברר כיצד יוכלו להיעזר בו. אין ספק – יש בשוק צימאון לפתרון חדש לבעיה זו, שלא היה קיים עד כה".
מכשיר הוֶרְטִיקָה קיבל כאמור את אישור משרד הבריאות ואת תו התקן האירופאי. בימים אלו אף עתיד להתחיל, במסגרת קבלת אישור ה-FDA, ניסוי גדול בארצות הברית. "מבקרים שהתעניינו במכשיר קיבלו הסבר מפורט על אופן הטיפול בו. העובדה שמדובר במכשיר רפואי ביתי, בטיפול שנעשה בזמן הפנוי של המטופל ובבית שלו, ושאין צורך בתזמון וב'הצמדת' הטיפול לאקט המיני, עוררה התרגשות של ממש. חזרנו לארץ עם המון קשרים חדשים, ובעיקר עם התחושה שמלווה אותנו כבר המון זמן – שאנחנו במסע ארוך ומדהים לשנות את העולם, או לפחות את חייהם של אין-ספור גברים".

את המכשיר ניתן לקנות בדיסקרטיות, ללא צורך במרשם רופא, ישירות באתר החברה www.vertica-labs.com, וכן בסיוע של נציג שירות בטל' 04-9036999. 
מאת עידו הנדל בשיתוף או-מד מדיקל בע"מ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה