קריפטו

פורמולה 1: זו הקבוצה שמשיקה סדרת NFT

לקראת הגרנד פרי שמתקיים היום במונקו, הקבוצה המובילה במירות פורמולה 1 משיקה קולקציית NFT חדשה לקבוצה ולתחום. כמה ירוויחו מהמהלך?
מערכת ice | 
פרארי בפורמולה 1 (צילום ויקיפדיה)
קבוצת הפורמולה 1 רד בול רייסינג משיקה קולקציית NFT לקראת הגרנד פרי 2022 שיתקיים היום במונקו. רד בול רייסינג היא הקבוצה המובילה במרוץ ה Formula 1 – המרוץ המוטורי היוקרתי ביותר בעולם.
לדברי אסף אלמליח, אנליסט קריפטו-פיננסי בכיר בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, זו אינה השקת ה NFT הראשונה בספורט המוטורי, קבוצות מתחרות כבר השיקו קולקציות דומות בעבר. יתרה מזאת, לספורט המוטורי קשר הדוק עם עולם הנכסים הדיגיטליים.
נותני החסות הבולטים ביותר בפורמולה 1 הם בעיקר בורסות קריפטו ופרויקטים בתחום הבלוקצ'יין. כמה מהשותפויות הבולטות ביותר כוללת את הבורסה האמריקאית הפופולרית FTX שחתמה הסכם עם קבוצת מרצדס, קבוצת רד בול רייסינג שחתמה עם הבורסה Bybit , קבוצת מקלארן האייקונית עם חברת הבלוקציין Tezos קבוצת אסטון מרטין עם הבורסה crypto.com. למעשה, קשה למצוא קבוצת פורמולה 1 שלא קיבלה חסות מחברת קריפטו/בלוקציין.
בעזרת השקת NFT מקווים רד בול והקבוצות המתחרות לחזק את הקשר של המעריצים עם קבוצה ובעיקר לייצר בקלות הכנסות נוספות לקבוצה. בהודעה לעיתונות אמרה החברה: " NFT יחבר את המעריצים לקבוצה ולרגעים הבלתי נשכחים שלה באמצעות סדרה של קטעים במהדורה מוגבלת של מזכרות דיגיטליות, כל אחד מסמן היבט בלעדי בעבר, ההווה והעתיד של רד בול רייסינג".
 
לגבי ערכם של יצירות ה NFT הללו, אלמליח אומר כי סביר שמעריצים רבים ברחבי העולם ירצו לרכוש את זכויות היוצרים של יצירה המתעדת את המירוץ הראשון של הנהג האהוב עליהם בקבוצה האהובה עליהם, ובכך יקפיצו את ערכם של היצירות הללו. עם זאת, ערכם העתידי תלוי בשאלה רחבה יותר: האם תחום ה NFT יתפוס חלק אינטגרלי מעולם האומנות ויישאר איתנו לאורך זמן או שמא התקררות האחרונה בשוק ה NFT תבשר דעיכה של התחום. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה