דיגיטל וטק

למבורגיני נכנסת לתחום הרותח: איך ייראה ה-NFT שלה?

יצרנית רכבי היוקרה האיטלקית, למבורגיני, הודיעה על כניסה לשוק הנכסים הדיגיטליים. בעוד כחודש תתחיל למכור את הסדרה הראשונה שלה בשיטת מכירה פומבית, זה הנכס שתמכור
מערכת ice | 
למבורגיני (צילום lamborghini.com)
שחקנית חדשה נכנסת לתחום ה-NFT שהולך וצובר תאוצה בחודשים האחרונים. מותג הרכב האיטלקי למבורגיני הודיעה על השקה צפויה של נכס דיגיטלי שתוציא בעוד כחודש. הנכסים הדיגיטליים הם למעשה קו ממשיך של מוצרי פופ מקוריים שנמכרים סביב מותג היוקרה לאספנים. במקרה הזה, בגלל הדיגיטציה של ה'מוצרים', זה עולה שלב עם כך שנוצרים פריטים דיגיטליים שהמושקעים בהם בעלי יכולות מעניינות כמו גיפים משודרגים יותר או פחות.
נכסי ה-NFT מהווים כפריט בעל ערך כספי לכל דבר, והשוק הזה הולך ומשתדרג. הרכישות מקנות זכויות בעלות על הנכסים, וניתן לסחור בהם לפי ביקוש כמו פריטי אספנות בני קיימא. כעת למבורגיני מצטרפת לטרנד החדש ומשיקה בעוד חודש את ה-NFT הראשון שלה.  
יצרנית הרכב האיטלקית, שלצד זה נמצאת בעיצומו של מעבר שאפתני למכוניות ספורט היברידיות וחשמליות, הודיעה כי תמכור במכירה פומבית שורה של נכסי NFT שייצרה בשיתוף האמן השוויצרי פביאן אופנר.
היצירה הדיגיטלית של אופנר תשחק על התחום היותר "מורכב" של הנכסים הדיגיטליים ותכלול ​​הדמיה של מכונית למבורגיני מתפרקת למרכיבי הליבה שלה בזמן שהיא מיטלטלת בחלל. מדובר ברמה גבוהה של פריט אמנות דיגיטלי, ואין נכסים ברמה הזאת, כך שהבשורה היא לא רק מצד למבורגיני עצמה, אלא מול שוק ה-NFT כולו.
למבורגיני תשווק חמש יחידות בסדרה. המכירה הפומבית של הראשון מבין חמש ה-NFTs תתקיים באתר ייעודי שתקום לטובת העניין, ב-nft.lamborghini.com החל מהשעה 16:00 CET, בעוד שכל אחת מהמכירות הפומביות האחרות תתחיל ותסתיים 15 דקות מאוחר יותר מהקודמת שלה. כל מכירה פומבית תימשך 75 שעות ו-50 דקות, הסיבה לכך קשורה לפריטים עצמם, "הזמן המדויק שלקח לאפולו 11 לעזוב את כדור הארץ ולהיכנס למסלול הירח", הודיעה החברה.
 
התיאור של התהליך שלקח על עצמו אופנר ליצירת התמונה הוא די אינטנסיבי. לפי למבורגיני, ככה זה כשצריך לצייר בנפרד את כל חלקי הליבה שהמכונית אמורה להתפרק אליהם.
למבורגיני הכינה את כל החלקים והרכיבים הדרושים של Ultimae מוכן לייצור. הקטעים צולמו לאחר מכן על ידי אופנר וצוותו בסטודיו צילום מאולתר ממש ליד פס הייצור במפעל למבורגיני בסנט אגטה בולונז. עם שובו לסטודיו שלו בארה"ב, שבו האמן עובד ומתגורר ליד העיר ניו יורק, הוא שילב את אינספור הדימויים לקומפוזיציה שנחזה בסקיצה. לקח לאופנר ולצוות שלו יותר מחודשיים ליצור רגע, שהוא קצר יותר משניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה