קריפטו

בעלי בורסת הקריפטו ג'מיני מאשים את יזם הקריפטו

קמרון וינקלווס מאשים את בארי סילברט, מנכ"ל Digital Currency Group, שהוא מעכב את המשא ומתן להחזרת 900 מיליון דולר ללקוחות
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy, freepik)
קמרון וינקלווס, שהקים את בורסת הקריפטו Gemini Trust Co עם אחיו התאום, טיילר, האשים ביום שני את מנכ"ל Digital Currency Group (DCG), בארי סילברט, ב"טקטיקות מעכבות" וביקש ממנו לפתור את המחלוקת על נכסי הלקוחות בשווי 900 מיליון הדולר.
לג'מיני יש מוצר הלוואות קריפטו בשם Earn בשיתוף עם חברת הקריפטו Genesis של DCG. ג'נסיס עצרה את משיכות הלקוחות בנובמבר, בעקבות קריסת בורסת הקריפטו הגדולה FTX.
 
וינקלווס אמר שג'נסיס חייבת יותר מ-900 מיליון דולר לכ-340,000 משקיעי Earn וכי הוא ניסה להגיע ל"החלטה בהסכמה" עם סילברט בששת השבועות האחרונים.
"עם זאת, עכשיו מתברר שאתה (סילברט) עוסק בטקטיקות מעכבות בחוסר תום לב", כתב וינקלווס במכתב פתוח ששלח לסילברט ופורסם בטוויטר. "אנו מבקשים ממך להתחייב בפומבי לעבוד יחד כדי לפתור את הבעיה הזו עד השמונה בינואר 2023", הוסיף.
במכתב ששיגר, וינקלווס לא התייחס מה יהיו ההשלכות במידה וסילברט לא ינסה להגיע להסכם עד השמונה בינואר.
וינקלווס כתב ש-DCG חייבת לג'נסיס 1.675 מיליארד דולר, שזה כסף שג'נסיס בתורה חייבת למשתמשי Earn ולנושים אחרים, והוסיף "הבלגן הזה הוא לגמרי מעשה ידיך".
סילברט הגיב בציוץ כי DCG לא לווה 1.675 מיליארד דולר מג'נסיס. "DCG מעולם לא החמיצה תשלום ריבית לג'נסיס", אמר סילברט והוסיף כי DCG הגישה הצעה ליועצי ג'נסיס וינקלווס ב-29 בדצמבר ולא קיבל תשובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה