קריפטו

לראשונה בעולם: חברה מת"א מאפשרת קמפיינים שיווקיים למחזיקים בארנקי קריפטו

ממשק של Addressable מאפשר לאנשי שיווק ליצור קמפיינים דיגיטליים דרך תבניות פשוטות, המורכבות משאילתות לפילוח הקהלים המבוקש: אלו שביצעו פעילות לאחרונה, שווי הארנק הדיגיטלי שברשותם, אילו מוצרים רכשו\סחרו ועוד
מערכת ice | 
מייסדי Addressable (צילום שרית ציילר כהן)
Addressable מודיעה כי הפכה לחברה הראשונה בעולם אשר מאפשרת פרסום ממוקד למשתמשי בלוקצ׳יין. בכך תאפשר לאנשי שיווק להשתמש בביג דאטה שהחברה בונה ולפלח את קהל המשתמשים האנונימי לטובת פרסום קמפיינים ברשתות החברתיות (טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק). החברה מכריזה היום (שלישי), על השלמת סבב גיוס seed בסך 7.5 מיליון דולר שהובל על ידי הקרן Viola Ventures ביחד עםFabric Ventures , Mensch Capital Partners ו-North Island Ventures. ההון שגויס יאפשר בניית יכולות נוספות לקמפיינים הדיגיטליים, האצת פיתוח איסוף הדאטה ומתן פילוחים נוספים על משתמשי הבלוקצ'יין לרשתות חברתיות נוספות.
את החברה ייסדו תומר שרוני המשמש כמנכ"ל, תומר שלמה המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות ומנהל את פיתוח המוצר וד"ר אסף נדלר המשמש סמנכ"ל המחקר. החברה הוקמה בשנת 2022, ממוקמת בת"א ומונה כ-12 עובדים, בניהם מומחי בלוקצ׳יין ודאטה. Addressable פותרת את אתגר המרקטינג המרכזי בעולם הקריפטו, ומאפשרת לראשונה לעסקים בתחום לייצר קמפיינים אפקטיביים מול משתמשי ארנקים דיגיטליים. המוצר של החברה מאפשר לבחור קהלי יעד מתוך כלל משתמשי הבלוקצ׳יינים השונים ולייצר קמפיינים מדויקים ברשתות החברתיות הפונים לאותם המשתמשים. בכך, הופכת החברה ליחידה המאפשרת לאנשי שיווק לקבל מידע על התנהגות קהל צרכנים שנתוניו לא היו גלויים עד כה.
הממשק של Addressable מאפשר לאנשי שיווק ליצור קמפיינים דיגיטליים דרך תבניות פשוטות, המורכבות משאילתות לפילוח הקהלים המבוקש: אלו שביצעו פעילות לאחרונה, שווי הארנק הדיגיטלי שברשותם, אילו מוצרים רכשו\סחרו ועוד. הנתונים המתקבלים שומרים על אנונימיות הפרופיל האישי והחברה משתמשת בתקני אבטחה מחמירים והצפנות מתקדמות, מכבדת וממלאת אחר הנחיות ה- GDPR.
זיהוי ואפיון הקהל מתבצע דרך ניתוח מאגרי מידע עצומים של למעלה מ-500 מיליון ארנקי קריפטו ו-100 מיליון חשבונות במדיה החברתית כך שהמערכת מייצאת את הקהלים הממוקדים ישירות למערכות השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות. עבור מדידת הביצועים, המערכת מנתחת את איכות הקמפיין החל מהפרסום ברשת החברתית ועד רכישות במערכת הבלוקצ'׳יין, כפי שטרם התאפשר עד כה. המוצר הושק בסוף 2022 ובין לקוחות החברה כבר ניתן למצוא את: פוליגון, Kryptomon ו-Immutable - מחברות משחקי הבלוקצ׳יין המובילות בעולם, ו-Bancor, מהוותיקות והמוכרות בתחום הפיננסים בקריפטו.
תומר שרוני, מייסד שותף ומנכ״ל Addressablet: "הצמיחה של כל חברות הבלוקצ׳יין כיום חסומה בגבולות הקהילה שהצליחו לבנות באופן אורגני. לנו יש את היכולת הייחודית לאתר ולפרסם למשתמשי בלוקצ'יין במדיות חברתיות שונות ולהצמיח את התחום כולו. אנחנו גאים במערכת הייחודית שלנו, בטוחים שהיא תוביל לשינוי אדיר בתחום השיווק למשתמשי בלוקצ'יין ותאפשר כניסה מואצת של חברות ציבוריות ומותגים לתחום".
"אנו פותחים את מה שאפשרי בשיווק דיגיטלי מסורתי ברשתות החברתיות גם כלפי צרכנים המחזיקים ארנקי קריפטו. השירות מאפשר לחברות שרוצות לעדכן את הקהל שכבר רכש מהם, וקהלים חדשים הדומים לו, לגבי פיצ'ר חדש או מוצרים חדשים, דבר הכרחי להידוק הקשר בין חברה לצרכן", אומר ד"ר אסף נדלר, מייסד שותף וסמנכ"ל המחקר.
עמרי בן-דוד, שותף בקרן Viola Ventures: "הפיתוח פותר בעיה מהותית של חברות המעוניינות להבין את הקהל שלהם שפעיל בבלוקצ׳יין. מאפשר לאנשי שיווק לחבר את הנקודות שבין הפעילות בבלוקצ׳יין לזאת שחלה ברשתות החברתיות, כדי לאפשר פרסום ממוקד עם תוצאות טובות יותר בהיבטי מכירות והחזר על הוצאות פרסום. בשילוב עם צוות מייסדים מהשורה הראשונה, אנו מאמינים ש-Addressable נמצאת בנקודה אידיאלית כדי להוביל את הקטגוריה הגדלה של מוצרי שיווק בבלוקצ׳יין״.
ריצ'ארד מוירהד, יו"ר ושותף מנהל בחברת Fabric Ventures: "יכולות השיווק של Addressable מאפשרות לצוותי השיווק להגיע לקהלים חדשים באופן ממוקד ויעיל, וזו בשורה ענקית לתעשייה שלמה שמשתוקקת לכך כבר תקופה ארוכה. אנחנו נרגשים לקחת חלק במסע ולהיות חלק מההצלחה שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה