קריפטו

חברת בלוקצ'יין ישראלית השיקה פתרון למטבע הדיגיטלי הלאומי

INX השיקה פתרון הוליסטי עם חברת סיקפה השוויצרית, שנותן מענה למטבע דיגיטלי לאומי (ברמת המוסדות הפיננסים והצרכנים הסופיים), אג"ח דיגיטלי וניירות ערך דיגטליים
מערכת ice | 
INX משיקה פתרון (צילום יחצ)
השבוע (שני) בכנס CBDC העולמי, אשר התקיים באיסטנבול שבטורקיה, השתתפה משלחת מטעם חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX, בראשה עמד איתי אבנרי, המשנה למנכ"ל. החברה השיקה פתרון הוליסטי עם חברת סיקפה השוויצרית, שנותן מענה למטבע דיגיטלי לאומי (ברמת המוסדות הפיננסים והצרכנים הסופיים), אג"ח דיגיטלי וניירות ערך דיגטליים. שם החברה החדשה הוא NABATECH.
במהלך הכנס, נפגשו נציגי החברה עם בנקיים מרכזיים, יזמי טכנולוגיה וקובעי מדיניות גלובליים, אשר חולקים עימם את המחויבות להתוות עתיד פיננסי חדשני. כזכור, בתחילת החודש (ספטמבר) חברת INX לקחה חלק מרכזי בשבוע הבלוקצ'יין המפורסם של קוריאה בסיאול, אשר הפגיש בין מובילי השוק הדיגיטלי בעולם, שדנו בהתפתחויות המשמעותיות בתעשייה, המהמורות, התמורות והרגולציה שבדרך – ביניהן ענקיות כמו: את'ריום, סירקל, ביטגו, פליגון.
 
ל-INX פלטפורמת מסחר בעלת רישיונות מהרגולטורים השונים בארה"ב לניירות ערך דיגיטליים ולמסחר במטבעות קריפטוגרפיים הנסחרים 24/7/365. INX משלבת מומחיות בשווקי מסחר מסורתיים יחד עם עולמות פינטק חדשניים. INX נוסדה על ידי שי דתיקה בשנת 2017 והיא מובלת על ידי צוות מנוסה של מומחי טכנולוגיות פיננסיות ובלוקצ'יין, המאוחדים בחזון של הגדרה מחדש של עולם שוקי ההון, באמצעות מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין יחד עם הרגולציה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה