קריפטו

שוק הקריפטו מתפוצץ: אלו המטבעות שהכי משתלם להשקיע בהם

שוק מטבעות הקריפטו נמצא באחת משעותיו בטובות ביותר. מרבית המטבעות רושמים עליות מרשימות ומרבית המטבעות נמצאים או מתקרבים לנתוני השיא שלהם. כאשר אנשים 
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
אין ספק כי שוק מטבעות הקריפטו, נמצא בעלייה מרשימה, כאשר מרבית המבטעות רושמים בשבועות האחרונים עליות מרשימות במחירם. לעיתים, כאשר אנשים שוקלים לקנות מטבעות קריפטוגרפיים השמות הראשונים שחושבים עליהם זה ביטקוין ואתריום. אך, על פי סקירה של אתר Coin Gape, אלו המטבעות המשתלמים ביותר לרכוש כיום.
על פי נתונים האתר ההמלצה היא דווקא להשקיע בשוק מטבעות הממים, מטבעות אשר תחילה הושקו בתור הלצה, אך חלקם עלו בערכם, זכו בשווי שוק משמעותי מאוד וזכו לתמיכה של מפורסמים. 
האתר ספציפית מתייחס לשלוש מטבעות הדוג'קוין, השיבה אינו והפפה קוין. שוק מטבעות הממים העולמי טיפש לשווי חסר תקדים של אם מדברים על שוק מטבעות הממים 23 מיליארד דולר.
מטבעות המם, הראו פוטנציאל אדיר בהענקת תשואות מסיביות, אך במקביל גם הציגו הפסדים אדירים. השביה, הפפה והדוג'ה הם כולם מטבעות אשר מונעים על ידי קהילה וראו את המחיר שואב ומשליך מספר פעמים. מומחים עם זאת ממשיכים לעקוב אחר תנועת מטבעות הממים.
שיבה אינו, השיבה אינו חווה עליית מחירים בולטת, המיוחסת להודעה האחרונה של צוות שיבה אינו. בפוסט האחרון בבלוג שלהם, אושר כי Shibarium, רשת שכבת 2, אמורה ליזום את 'שריפת' מטבעות שיבה, מה שמסמן התפתחות משמעותית.
נכון לעכשיו, השיבה נסחר במחיר של 0.00001001 דולר, מלווה במחזור מסחר של 24 שעות של 691 מיליון דולר. זה מסמל עליית מחירים של 11.76% ב-24 השעות האחרונות ועלייה מרשימה של 20.31% במהלך 7 הימים האחרונים.
הדוג'קוין הוא עוד מטבע שנולד מתוך ממש ורק צובר תאוצה, כעת מחירו של המטבע עומד על 0.1 דולר ומסתמן שהוא רק ימשיך לטפס. המטבע האהוב שהתפוצץ הרבה גם בזכות איש העסקים אילון מאסק זכה להרבה פוסטים ברשתות החברתית בשל יום הולדתו העשירי. 
מטבע הפפה קוין, הצליח כבר לשגע את קהילת הקריפטו, המטבע אשר מתהדר בציור של צפרדע רשם רק לאחרונה אבן דרך כבר הגיע לשווי שוק של 666 מיליון דולר ומחירו עומד על ב-0.0000017 דולר. יש לציין כי ב-24 שעות האחרונות החלה עלייה של 14.10% במחיר המטבע, אך העלייה הדרמטית יותר הורגשה בשבוע האחרון כשהיא עומדת על 40.56%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה