תרבות ופנאי

אבל בעולם המוזיקה: המוזיקאי האהוב הלך לעולמו בגיל 86

ג'ימי ואן איטון שניגן במהלך הקריירה העשירה שלו עם חלוצי הרוק-נ-רול ובהם ג'רי לי לואיס, צ'ארלי ריץ' ובילי לי ריילי והיה חלק מגרעין המוסיקאים ב"סאן רקורדס" בממפיס, טנסי, מת בביתו
מערכת ice | 
הופעות (צילום pixabay)
ג'ימי ואן איטון מחלוצי מתופפי הרוק-נ-רול בארצות הברית, הלך לעולמו אמש [ראשון] והוא בן 86 בסך הכל, כך כתב עיתונאי, שדרן רדיו ועורך תוכניות מוזיקה ישראלי בני דודקביץ' ועדכן את מעריצי מוזיקת העולם.
על פי התיאור של דודקביץ', אותו ואן איטון ניגן במהלך הקריירה העשירה שלו עם חלוצי הרוק-נ-רול ובהם ג'רי לי לואיס, צ'ארלי ריץ' ובילי לי ריילי והיה חלק מגרעין המוסיקאים ב"סאן רקורדס" בממפיס, טנסי. 

סגנון הנגינה המזוהה איתו היה בלוז, והוא השתתף בהקלטת של כמה מלהיטי הרוק האלמותיים כמו "Whole Lotta Shakin' Goin On" של לואיס ו"Red Hot" של ריילי, שאף היה חבר ההרכב שניגן את המוסיקה לסרט Great Balls of Fire, על ג'רי לי לואיס.
בסוף שנות ה-90 ההרכב הוציא אלבום סולו שזכה לשבחים בקרב עמיתיו המתופפים ולמחמאות רבות על היצירה שלו. עוד סיפר דודקביץ' כי ג'ימי ואן איטון היה חבר ב"היכל התהילה של הרוקבילי" וב"היכל התהילה של ממפיס". עם מותו, הוא הותיר אחריו אישה, בת בן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה