תרבות ופנאי

דורין אטיאס תוקפת בחריפות את נתניהו: "ראש הנחש. בחירות עכשיו"

מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס, תקפה את ממשלת הימין ורה"מ בנימין נתניהו ברשת החברתית "אינסטגרם". דורין אטיאס: "134 חטופים בשבי החמאס. מדינה שלמה בשבי הממשלה. בנימין נתניהו מכר אותנו ליהודה, בחירות עכשיו"

מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, דורין אטיאס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אינסטגרם/ דורין אטיאס)

מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס, מרבה להביע את דעתה הפוליטית בפני עוקביה ברשתות החברתיות. אתמול (ראשון) העלתה מבקרת האופנה המוכרת, אשר התפרסמה לראשונה בפינת "משטרת האופנה" של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", סטוריז לרשת החברתית "אינסטגרם" ובהם מתחה ביקורת חריפה נגד ממשלת הימין. 

בסטורי הראשון שפרסמה הסטייליסטית דורין אטיאס, כתבה לעוקביה: "134 חטופים בשבי החמאס. מדינה שלמה בשבי הממשלה". אטיאס המשיכה למתוח ביקורת חריפה על הממשלה ותייגה את ראש הממשלה וציינה כי נתניהו "מכר אותנו ליהודה. בחירות עכשיו".

(צילום: attiasdorin@)


(צילום: attiasdorin@)
מלבד זאת, תקפה דורין אטיאס את מפלגות הימין השמרניות אשר נכללות בממשלה הנוכחית וכינתה את רה"מ נתניהו כ"ראש הנחש". "למעט הקבוצה המשיחית הקיצונית המסוכנת וראש הנחש בנימין נתניהו שחייב אותה כדי להתקיים לכולנו כדאי להתעורר מהר ולהתנגד למשטר האימים שמשחק בחיים שלנו בחופש". 
כזכור, ביום האישה הבינלאומי פרסמה דורין אטיאס סטורי חריג בו הביעה את דעתה על מצבן העגום של הנשים בישראל ובעולם. בין היתר כתבה הסטייליסטית ומבקרת האופנה ברשת החברתית "אינסטגרם": "יום האישה בתחת שלי ואם נודה על האמת, המאבק הוא יומיומי. אפליה, אונס, הטרדות על בסיס שעתי, אלימות, פערי שכר, זלזול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דורין מי ?
    פטריוט 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תגידי יא סתומה מי את בכלל כל זב חוטם מרשה לעצמו לטנף
    סגור
  • 1.
    עוד חכמה נוספה
    ציפי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי את בכלל, שתחליטי בחירות עכשו , בבחירות הבאות ביבי מנצח עוד פעם . תלקקי לפינס
    סגור