תרבות ופנאי

טל ברמן חושף: זו הקריירה המפתיעה עליה החליט לוותר

המגיש הידוע סיפר כי הוזמן לאודישן בלהקת 'היי פייב', אך בחר לא להצטרף ללהקה. ברמן מצדו נזכר בטירוף ששטף את ישראל סביב להקות בנים: "תחושה כמו של אמריקה", לטענתו חבר טוב שלו שהוא מפיק מוכר, גם אמר לו שטירוף כמו שהיה סביב היי פייב, לא היה כדוגמתו
כפיר אדר | 
טל ברמן (צילום יוטיוב/ חדשות 13)
מגיש הרדיו, טל ברמן, חשף הבוקר (שני) ברדיו אקו 99 כי באודישנים להקמת להקת "היי פייב" בשנות ה-90', הוא הוזמן לאודישן להצטרף ללהקה. באותן השנים ברמן כבר היה מוכר כמגיש רדיו צעיר בגלי צה"ל ולאחר מכן בהגשה בערוץ הילדים.
את הדברים אמר ברמן בתכנית "בוקר חדש" עם טל ברמן, תום אהרון ואביה פרחי. שני האחרונים החליפו במחצית השנה שעברה את אביעד קיסוס, לאחר 20 שנות עבוד משותפת ביחד עם טל ברמן. על פי סקר TGI האחרון, תכנית הבוקר של אקו רשמה עלייה של עשרות אלפי מאזינים ל-273 אלף בבוקר, ושמרה על מעמדה כתכנית המואזנת ביותר ברדיו האזורי.
 
בשיחה בין השלושה בתכנית הבוקר, התייחסה המגישה אביה פרחי לצפייה בסדרה תיעודית חדשה על חייו ומותו של אמיר פרישר גוטמן ביס דוקו מהבמאית ציפי ביידר. הדוקו בן ה-3 פרקים יציג חומרי ארכיון נדירים, יומנים אישיים של כוכב הפופ ושיחות עם האנשים הקרובים לו ביותר שליוו אותו במהלך השנה האחרונה לחייו, שהסתיימה בטרגדיה. הסדרה עלתה לאוויר אתמול (ראשון). 
אביה פרחי השמיעה ביקורת חיובית למדי על הסדרה וטענה כי היה לה קל להתחבר לפרישר גוטמן בדמותו שם. ברמן חשף במפתיע כי קיבל הזמנה לאודישן ללהקה והוא סירב לקחת אותה והתמקד בקריירה טלוויזיונית שהפכה למצליחה מאוד. ולאחר מכן דיברו השלושה מה יכול היה לקרות לו היה ממשיך כזמר.
ברמן מצדו נזכר בטירוף ששטף את ישראל סביב להקות בנים: "תחושה כמו של אמריקה", לטענתו חבר טוב שלו שהוא מפיק מוכר, גם אמר לו שטירוף כמו שהיה סביב היי פייב, לא היה כדוגמתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה