מדדים ומחקרים

אחרי שטל ברמן ואביעד קיסוס נפרדו: האם אקו 99FM הצליחה?

בדירוג המלא תחנת אקו 99 במקום הראשון עם 10.4% האזנה - עלייה של 5% לעומת הסקר הקודם, כאשר "בוקר חדש" עם טל ברמן ותם אהרון ואביה פרחי רושמת עלייה של עשרות אלפי מאזינים ל-273 אלף בבוקר, ושומרת על מעמדה כתכנית המואזנת ביותר ברדיו האזורי. נתון מרשים בהתחשב בפרידה של ברמן ואביעד קיסוס מוקדם יותר אשתקד
מערכת ice | 
טל ברמן ואביעד קיסוס (צילום גבע טלמור)
סקר TGI מבית היוצר של קנטאר מדיה, חושף היום (שלישי) שינויים מעניינים ודרמטיים בצמרת ונתוני האזנה של הציבור במיוחד בעקבות חודשי המלחמה שהשפיעו משמעותית על הנתונים. נזכיר: נתוני TGI מתייחסים הן לחציון השני של שנת 2023: מחודש יולי עד דצמבר 2023, והן לסיכום השנתי מינואר 2023 ועד דצמבר 2023.
מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע על ידי קנטאר מדיה בישראל, תחת החסות של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.703  מיליון נפש. הסקר עצמו נערך בישראל משנת 1998, והתוצאות, כאמור, מתפרסמות פעמיים בשנה. נציין שאמנם יש לפעמים נתונים צמודים בסקר, אך יש סטיית תקן ולכן יש לקחת את הדברים כהולמים אך לא מוחלטים.
 
יש לציין עוד ששיעור ההאזנה השנתי לרדיו ביום חול ממוצע ירד ל-60.1% (ינואר- דצמבר 2023) בהשוואה ל-63.2% (ינואר-דצמבר 2022) – ירידה מובהקת סטטיסטית. אבל אחרי טל ואביעד: האם התכנית שהחליפה של טל ברמן ותם אהרון ואביה הצליחה? התשובה: בהחלט כן.
למרות הירידות של חלק לא מבוטל מהתחנות בחציון השני, תחנת האקטואליה 103FM מתחזקת יפה בחציון השני גם בימי המלחמה, ושומרת על מעמדה כתחנתה אקטואליה המובילה בדירוג האזורי. בדירוג המלא תחנת אקו 99 במקום הראשון עם 10.4% האזנה - עלייה של 5% לעומת הסקר הקודם.
"בוקר חדש" עם טל ברמן ותם אהרון ואביה פרחי רושמת עלייה של עשרות אלפי מאזינים ל-273 אלף בבוקר, ושומרת על מעמדה כתכנית המואזנת ביותר ברדיו האזורי. נתון מרשים בהתחשב בעובדה שהתחנה החליפה רק במאי האחרון את תכנית הבוקר שלה - אחרי 20 שנה של "טל ואביעד".

תכנית הבוקר של רדיו אקו שתוך כמה חודשים הזניקה את התחנה. צילום: יחצ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה