תרבות ופנאי

פארק לגו ענק והופעות מיוחדות: פעילויות פסח 2024

חול המועד מביא איתו מגוון פעילויות ברחבי הארץ במתחמי בילוי שונים בזמן משפחות עם ילדים, שנמצאיפ בחופשה ממסגרות החינוך, גודשים את אתרי האטרקציות והפארקים ברחבי הארץ. כמה אירועים מיוחדים שתוכלו לבקר בהם עם ילדיכם
שירה יום טוב | 
קייטנה-אילוסטרציה (צילום freepik)
חופשת פסח כבר כאן, והחג עצמו כבר ממש מעבר לפינה. אמנם השנה חול המועד קצר וכולל שני ימי חול מלבד ימי שבתון וערבי חג/ שבת, כך שניתן לצפות עומס במוקדי הבילויים והאטרקציות למשפחות וילדים. זה הזמן לתכנן כיצד תנצלו את הזמן עם הילדים באתרים השונים, כשמלבד אירועים מיוחדים בכלל מקומות הבילוי, ברחבי הארץ מקיימים לא מעט פסטיבלים ופעילויות המוצעים חינם לקהל הרחב.
חי פארק קרית מוצקין - בפעם הראשונה בישראל, התערוכה של שיאן גינס בבנייה בלגו מגיעה לישראל ואתם עומדים להיות חלק מהחוויה. EGOeast הפקות משיקה לקראת פסח 2024 פארק פעילויות ענק וייחודי המציע תערוכת מיצגים מרהיבים של חיות אקזוטיות מקוביות, גן חיות הגדול והיפה בצפון, מגוון מתחמי הרכבה מדליקים מקוביות ומיני לונה פארק. ובהרכבתו של דאנקן טיטמארש, האמן הבריטי של בניה בלגו (לשעבר) ושיאן גינס מאז 2016 בבניית מיצג קוביות הלגו הגדול בעולם ושיאו טרם נשבר. 
תערוכת הקוביות ANIMAL PARADISE כוללת מעל 50 מיצגים שנבנתה בקרוב ל-8,000 שעות הרכבה עם יותר מ-2 מיליון קוביות, פארק בניית הקוביות מהגדולים בעולם עם מתחמי בנייה מכל מיני סוגים: מסלולי מרוצים של מכוניות מקוביות, מלחמת הכוכבים, מיינקראפט, קיר גרפיטי, בניית עיר, בריכות קוביות, פינות סלפי, קולנוע VR, גן חיות ומיני לונה פארק. 
פארק COCOMELON על גג עזריאלי - קבוצת חוגגים הפקות בבעלות מוטי לסרי מזמינה אתכם להרפתקה מיוחדת עם הדמויות האהובות בהפקה של מותג הילדים הכי פופולארי בישראל, בפארק ענק וייחודי המשתרע על 3,000 מטר בגג עזריאלי בלב תל אביב בפסח הקרוב. סדרת האנימציה הפופולרית של נטפליקס, שהפכה ללהיט ענק ברחבי העולם וצברה מאות מיליארדי צפיות, קוקומלון - מתעוררת לחיים ומגיעה לעיר.
קוקומלון התפרסמו בזכות קליפים מצוירים לשירים קליטים המיועדים לגיל הרך אך במהרה הפכו לתופעה עולמית ולפני 4 שנים הפכו לערוץ היוטיוב הראשון שצבר מעל מיליארד צפיות בשבוע אחד.
 
חי כיף ראשון לציון - גן החיות מציע מופעים לילדים ומגוון פעילויות בגן. בחג הפסח הקרוב, בגן החיות "חי כיף" בראשון לציון, תוכלו ליהנות מסדנאות קרקס, מתחם מתנפחים, מיצגי ענק, קירות צילום והופעה מרכזית לילדים שמתאימה לכולם. הפעילויות האטרקטיביות מצטרפות לחוויה המהנה במתחם גן החיות הוותיק בחי כיף המונה למעלה מ-600 בעלי חיים ממינים שונים, כאשר בכל יום יתקיים מופע של סדרת האנימציה המצליחה "בית הבובות של גבי".
חוות שלם, פארק אריאל שרון הפארק מציע הזדמנות חווייתית לגלות את פינת הטבע הירוקה של גוש דן בסיורי אביב ושקיעה במתחם חוות שלם. הסיורים יעברו באגם הצפרות, עם הסבר על המגוון הביולוגי, בגינת התבלינים, ובאזור המבנים לשימור. במהלך הסיור המטיילים יוכלו להריח ולטעום מגוון של צמחי מרפא אשר נשתלו במתחם חוות שלם כחלק מהשיקום הסביבתי של המרחב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה