תרבות ופנאי

סטטיק בווידוי חושפני: האם יש סיכוי לקאמבק עם ה"אקס"?

אמנם סטטיק כבר בולט בזכות קריירת הסולו שלו, אך בריאיון שערך לחדשות ערוץ 12 הוא מודה - הסיכוי לקאמבק עם בן-אל אפשרי ("יש מצב"). עם זאת, חשוב לו להדגיש שהוא בעד מופע איחוד של השניים, אך לא סביר כי הוא יחזור להופיע ולעבוד באופן מקצועי כצמד עם אמן נוסף
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
סטטיק ובן-אל הצליחו להרעיד את המדינה (בדגש על האוכלוסייה הצעירה) כאשר הוציאו את סינגל הבכורה שלהם, "ברבי". עברו השנים והצמד זכה לפופולריות רבה, עד אשר החליטו להפריד כוחות מסיבותיהם האישיות לאחר שנים של עבודה מקצועית. בתקופה האחרונה בולט סטטיק בקריית הסולו שפתח, ובריאיון לערוץ 12 הוא מספר על הנתק מהשותף לשעבר, ועל הרצון לפתוח הכל. "בא לי שאיזה יום אחד פשוט נשב, נדבר על הכל כזה. הניתוק המוחלט הזה הוא מגעיל", אמר.
לסטטיק היה חשוב לציין כי הוא כבר מוכן לחדש את הקשר עם בן-אל, והוא אף שלח לו בעבר כמה הודעות (אך לא נענה). "מרגיש שאולי זה לא בשבילו עדיין, מכבד אותו. מרוב שאני מנותק איתו בקשר, אני לא באמת יודע איך הוא עבר את כל הסיטואציה. ואני לא יודע באיזה מצב הוא גם היום", הסביר. עם זאת, הוא טוען כי אין מנוס משיחה עתידית שהשניים ינהלו בנוגע לפרידה, "זה לא יכול להיות אחרת".
 
בנוגע לשאלה האם הוא מצליח לדמיין "מופע איחוד" של השניים, הוא אומר כי הדבר ייתכן ("יש מצב"), אך לא סביר שהוא יחזור לעבוד באופן מקצועי כצמד. לאחר שחווה את הפחד הראשוני מקריית סולו, כעת הוא מרגיש שהוא הצליח להתקדם לגמרי בעצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה