תרבות ופנאי

עדן בן זקן סירבה להופיע תמורת 100 אלף דולר? הצעת הענק נחשפת

לאחר ששירה "חיפשתי אותו בנרות" הפך להצלחה מסחררת בעולם הערבי, מנהליה של עדן בן זקן חשפו כי הזמרת המצליחה קיבלה הצעה לבצע הופעה במצרים תמורת 100 אלף דולר. ההצעה כללה הטסה של צוות הרקדנים והנגנים לאירוע פרטי של איש עסקים מצרי

מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
זה לא חדש שהלהיט של עדן בן זקן, "חיפשתי אותו בנרות" הפך להצלחה מסחררת בעולם הערבי. לאחר שלא מעט משתמשים ברשתות החברתיות שיתפו את השיר של הזמרת הצעירה לאחרונה, דבר שאינו מובן מאליו במיוחד בתקופה מורכבת זו, קיבלה עדן בן זקן הצעה מעניינת במיוחד – ביצוע הופעה במצרים. 
גורמים המעורבים בנושא, ציינו כי עדן החליטה לסרב לאותה הצעה ובשיחה לאתר החדשות "מאקו", ציינו מנהליה של בן זקן כי איש עסקים מצרי רצה שזו תופיע בחודש יוני באירוע פרטי שהוא עורך.
אותה הצעה כללה את נסיעתם של הצוות המלא של הזמרת, החל מנגנים ועד לרקדנים במטרה לשחזר את ההופעה הגדולה שביצעה בהיכל מנורה. עוד חשפו אותם גורמים, כי בן זקן סירבה להצעה בסך של 100 אלף דולר. אחד הגורמים המעורבים באותה הצעה, ציין כי הסיבה לסירוב נובעת מהתקופה המורכבת עמה מתמודדת מדינת ישראל מה-7 באוקטובר. 
כאמור, שירה של עדן בן זקן "חיפשתי אותו בנרות", זכה לאהדה רבה מצד העולם הערבי וניתן היה להבחין בכך במיוחד ברשת החברתית "טיקטוק". התופעה שהחלה לאחרונה, התאפיינה בשיתוף הלהיט של בן זקן ברשת החברתית. לאחרונה נחשף על ידי מאקו, כי הזמרת המצליחה החלה לקבל הודעות נלהבות על השיר מצד מעריצים ממדינות כמו אפגניסטן, עיראק ואף איראן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בניגוד לכמה גברים לא מוכרת עצמה בכל מחיר (ל"ת)
    ציפי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור