תרבות ופנאי

עדן בן זקן כובשת את העולם הערבי: זה ההישג ההזוי בצל המלחמה

השיר של הזמרת "חיפשתי אותו בנרות" מתוך אלבומה החדש זכה להצלחה רבה לא רק בישראל - אלא גם בעולם הערבי. מעריצים רבים ממדינות הנחשבות עוינות לישראל שלחו לבן זקן מחמאות, לצד אמירות הדורשות להחרים אותה בשל יהדותה
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
לאחרונה הזמרת עדן בן זקן שחררה את אלבומה החדש, אשר זכה להצלחה רבה לא רק בישראל – אלא גם בעולם הערבי. גם על רקע המלחמה, מתברר כי לבן זקן יש מעריצים רבים ממדינות הנחשבות עוינות לישראל, כאשר השיר "חיפשתי אותו בנרות" זכה לעשרות אלפי שיתופים על ידי משתמשים ערבים.
לצד התגובות החיוביות הרבות שהיא מקבלת ממשתמשים ערבים, יש גם מי שממהר לפסול אותה ברקע המלחמה. משתמשים רבים מציינים כי בן זקן היא יהודייה, ולכן אסור לשתף סרטונים או שירים שלה.
 
נזכיר כי לאחרונה הזמרת הופיעה בפריז בפני הקהילה היהודית. בן זקן התראיינה ל- i24NEWS בצרפתית, והתייחסה לאבטחה שהוגברה סביבה על רקע האיומים בעולם: ״אני יהודיה, ישראלית. זה נורא נורא קשה שאנחנו לא מרגישים בטוחים, אבל זה לא רק בפריז. זה באמת בכל מקום, אנחנו באמת לא יכולים להרגיש בטוחים. אבל אנחנו כאן, אנחנו ננצח, אנחנו עם ישראל חי וקיים. וכן, לצערנו הרב (זה המצב)״. לוואלה סלבס הסבירה בן זקן: "לילה קשוח כמו כל מדינת ישראל, הרבה דאגות. התפללתי לבורא עולם שישמור עלינו ועל החיילים שלנו, ועל החטופים שלנו. גם אני כמו כל מדינת ישראל התפללתי שכל הדבר הזה יעבור בשלום וב"ה מקווה שאנחנו אחרי זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה