תרבות ופנאי

סתיו קצין נענתה לבקשת המעריצים: זה העסק המפתיע שהקימה

לאחר שקיבלה לא מעט בקשות מהורים ובני נוער, סתיו קצין הקימה עסק מיוחד להופעות באירועי בר ובת מצווה לבני נוער שמתמודדים עם חרמות ובעיות חברתיות. בנוסף, כוכבת האח הגדול השיקה שיר חדש הנקרא "ברבי ביט"

מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום אור גפן)
סתיו קצין, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", השיקה אתמול (רביעי) את השיר החדש ואת העסק החדש שלה באירוע מושקע ומפואר שעליו אחראי אשף ההפקות המושקעות שון בלאיש.
אל המסיבה המושקעת שהתקיימה במועדון השלוותה בתל אביב, הגיעו לא מעט כוכבים ופליטי ריאליטי ביניהם לירון רביבו, טילטיל, אוהד בוזגלו ובת זוגו לשעבר טל הרוש ואף קאזם חליליה. 
לאחר ששירה הראשון של כוכבת ה"אח הגדול" התפוצץ ברשתות החברתיות, החלה סתיו קצין לקבל לא מעט בקשות הן מבני נוער והן מאמהות ומשפחות להופיע בבת מצוות ואירועים אחרים. בעקבות כך, החליטה קצין להקים עסק חדש אשר עוסק בהופעות באירועי בר ובת מצווה בלבד. מטרת העסק להעצים את בני הנוער המתמודדים עם חרמות ובעיות חברתיות שונות. 

(צילום: אור גפן)
בערב ההשקה הנוצץ, חשפה קצין את השיר החדש והכריזה כי הוא נקרא "ברבי ביט". בנוגע לעסק החדש שהקימה, החליטה קצין לשתף פעולה עם אשף המסיבות והפקות הענק, שון בלאיש והוחלט כי את הבוקינג ואת העסק החדש שלה תנהל חברת ההפקה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה