תרבות ופנאי

עדן גולן מגיבה לראשונה להופעה באירוויזיון: "היה משוגע". צפו

כשהיא יורדת בצרחות מהבמה היא אמרה: "כןן, תודה רבה לכולם", חברי המשלחת חגגו איתה והיא אמרה בלייב אינסטגרם: "אני אוהבת את כולכם, או מיי גאד, זה היה משוגע", והחברים במשלחת אמרו לה: "זה היה מטורף"
מערכת ice | 
אירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
אחרי הביצוע המרהיב שלה לשיר "הוריקן", עדן גולן חגגה את ההופעה המוצלחת שלה על הבמה במאלמו שבשבדיה, רגע אחרי שחזרה אל מאחורי הקלעים והתקבלה בחום על ידי אנשי המשלחת שהרימו לה והיא עצמה הגיבה לראשונה לתחושות להיות אחרי זה.
כשהיא יורדת בצרחות מהבמה היא אמרה: "כןן, תודה רבה לכולם", חברי המשלחת חגגו איתה והיא אמרה בלייב אינסטגרם: "אני אוהבת את כולכם, או מיי גאד, זה היה משוגע", והחברים במשלחת אמרו לה: "זה היה מטורף".
 
ישראל הייתה השנה תחת זרקור ענק בענייני האירוויזיון. עוד לפני הבחירה בעדן כנציגה, ובמיוחד עם סערת השיר שלא אושר באופן חלק על ידי איגוד השידור האירופי. עוד לפני חשיפת השיר והבחירה בעדן, בעולם הימרו שישראל תיקח את המקום הראשון.

עם פסילת השיר בפעם הראשונה, התחילו בישראל להידרדר בטבלת ההימורים, וזה המשיך ככל שהדיונים המשיכו עד שתמונת המצב שיקפה כי ישראל צפויה לפרוש מהתחרות כנגד סירוב האיגוד האירופי לקבל את השיר שהוגש.
 
דווקא מאז שחרור השיר לפני כחודשיים, מקומה של ישראל ועדן גולן בטבלת ההימורים יציב בין מקומות 8-6. וגם כעת, בתמונת הגמר נמצאת גולן במקום השמיני (לשם השוואה, נועה קירל הייתה במקום השביעי עד שהופיע בחצי הגמר).
 
בתמונת חצי הגמר בטבלאות ההימורים נמצאת גולן במקום הרביעי וצפויה לחלוק את כרטיס הכניסה לגמר יחד עם המדינות הולנד, שוויץ, יוון, ארמניה, נורווגיה, גאורגיה, בלגיה, אוסטריה, ואסטוניה. כך שבחוץ יישארו דנמרק, סאן מרינו, אלבניה, צ'כיה, מלטה, ולטביה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה