תרבות ופנאי

תערוכת תמונות לזכר נרצחי הנובה: "להנציח את מי שהיו טרם מותם"

קניון עזריאלי תל אביב מארחים את אומנית ה-AI ויוצרת התוכן הוויזואלי מורן אוליאל בתערוכה להנצחת נרצחי הפסטיבל. כחלק מהפרויקט יוצגו 21 תמונות אשר ינסו לתפוס את האלמנטים הדומיננטיים בחיי הנרצחים מבלי להראות את פניהם. מעוניינים להגיע? אלה התאריכים בהם תוכלו לעשות זאת 
מערכת ice | 
תמונות בדמותם עמית מן (צילום מורן אוליאל)
על רקע מלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבות מתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר תעלה בשבוע הבא תערוכת תמונות המנציחה את נרצחי מסיבת הנובה. מטרת התערוכה להביא מעט נחמה וזיכרון הנצחה חיובי למי שעודנו בחיים. האירוע צפוי להתקיים במשך כשבועיים בין ה-29 במאי ועד ל-11 ביוני בקומת הקרקע בקניון עזריאלי תל אביב.
בתערוכה יוצגו 21 תמונות של אומנית הבינה המלאכותית ויוצרת תוכן ויזואלי, מורן אוליאל, היא גם אוצרת התערוכה, כחלק מפרויקט עליו שוקדת האומנית חודשים רבים. אוליאל החלה את עבודתה על הפרויקט בחודש הראשון לאחר הטבח במסגרתו היא שוחחה עם קרובי משפחה של הנרצחים, זאת על מנת ללמוד כמה שיותר מידע על חייהם וקווים לדמותם. התמונות מנסות לתפוס אלמנטים דומיננטיים מחיי הנרצחים ולא יציגו את פניהם.

קרדיט: מורן אוליאל
בתגובה לפתיחת התערוכה הודתה אוליאל למשפחות נרצחי הנובה "על ההזדמנות להנציח באופן ייחודי את הקורבנות ולהזכיר לכולנו את מי שעדיין נמצא בשבי" והזמינה את הקהל שיגיע  " לזכור ולהנציח את מי שהיו טרם מותם". אירוע זה מגיע על רקע סרטון חטיפת התצפיתניות ששוחרר על ידי משפחות החיילות הצעירות שעדיין נמצאות בשבי החמאס. מטרתו הייתה לשמש תזכורת עבור תושבי ישראל ובעיקר עבור מקבלי ההחלטות בדבר זמנן ההולך ואוזל בשבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה