בארץ

מלחמת חרבות ברזל: ארבע גופות חטופים הוחזרו לישראל, לקראת פיצוץ בגבול הצפון?

דובר צה''ל עדכן כי גופתו של החטוף רון בינימין, תושב רחובות, שנרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, הושבה לישראל. כמו כן, גם גופות החטופים יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה ושני לוק אשר נרצחו באכזריות במסיבת ה"נובה", נמצאו גם הן והושבו לארץ

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דובר צה''ל תת אלוף דניאל הגרי הצהיר אמש (שישי) כי כוחות צה''ל ושב''כ חילצו במהלך שעות מצפון הרצועה, את גופותיהם של החטופים שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר, עוד מסר כי הודעה מסודרת נמסרה למשפחותיהם.
"השלושה נמלטו מאזור המסיבה לעיקול מפלסים, ושם נרצחו באכזריות בידי מחבלי חמאס. הגופות שלהם נלקחו לרצועה", אמר דובר צה''ל והמשיך: "הכוחות פועלים בנחישות, תוך סיכון, כדי להביא את החטופים שנרצחו לקבוצה בישראל. אני קורא לציבור, הישמעו להודעות גופים רשמיים בלבד. הימנעו מהפצת שמועות ושמרו על ביטחון כוחותינו. צה''ל ושב''כ משתתפים בצער המשפחות".
ראש הממשלה, בנימין נתניהו מסר: "הלב נשבר על האובדן הגדול. רעייתי שרה ואני דואבים עם המשפחות. לב כולנו איתן בשעת יגונן הכבד. נחזיר את כל חוטפינו, החיים והמתים כאחד. אני מברך את כוחותינו האמיצים שבפעולה נחושה השיבו בנים ובנות לגבולם".
כמו כן, מטה המשפחות ודובר צה''ל עדכנו כי תושב רון בינימין, בן 53, מרחובות, שמכוניתו נמצאה אחרי הטבח בעיקול מפלסים, נרצח גם הוא על ידי מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר, לאחר שנחטף מעוטף עזה. בנימין נחטף בזמן שרכב באמצע טיול האופניים שלו, עם קבוצת הרכיבה שלו.
הגרי מסר: "ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו, בנימין נרצח במהלך מתקפת הטרור האכזרית בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על-ידי מחבלי חמאס". הוא הוסיף כי ארבע הגופות חולצו במהלך מבצע משותף של צה"ל ושב״כ, "על בסיס מידע שעלה בחקירות של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין. לאחר הליך זיהוי שבוצע על-ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה"ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה