תרבות ופנאי
רותם אבוהב חוגגת: תככב בקמפיין חדש בשווי מיליונים
באירוע של מותג הכביסה והנקיון "כביסכל", נחשף הקמפיין החדש של החברה בכיכובה של הכוכבת הישראלית. השווי המדויק שלו בפנים
אמש (יום שני) התקיים אירוע השקת המהלך השיווקי החדש של מותג הכביסה והניקיון ׳כביסכל׳. האירוע התקיים לרגל עליית הקמפיין בכיכובה של הסטנדאפיסטית והשחקנית רותם אבוהב שיעלה היום. באירוע ההשקה נכחו עובדי החברה, ספקים ושותפים שנהנו מהופעת סטנדאפ של אבוהב.
במהלך הערב רון קטאר, בעלים ומנכ״ל כביסכל, שיתף כי הקמפיין משיק מהלך חדשני בו כביסכל מביא את בשורת הפרוביוטיקה לעולם הכביסה והניקיון. עוד נכחו באירוע: יועץ השיווק והאסטרטגיה אבי זיתן, היועץ השיווקי שרון ישראלי והפרסומאי צור גולן. הקמפיין צפוי לעלות בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
עוד ב-
מדובר באחד הקמפיינים היקרים ביותר שנראו בשנים האחרונות: לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין של FREE TV הושקעו כ-1.12 מיליון שקל, בקמפיין של הבנק הבינלאומי הראשון הושקעו כ1.1 מיליון שקל. בקמפיין של טבע בכיכובו של איתי לוי הושקעו כ860 אלף שקל. לעומת חברות פרטיות, ההשקעות בקמפיינים ממשלתיים ציבוריים גדול בהרבה ויכול להגיע לעשרות מיליוני שקלים, כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא מצחיקה בכללגל 05/2025/07הגב לתגובה זו0 0בלתי נסבלת לצפיה ולא לשמיעה.קול צווחני.סגור



