תרבות ופנאי

הקמפיין של דמות ה-AI הראשון בישראל נחשף | פרסום ראשון

תעשיית הבינה המלאכותית משנה את התרבות בישראל, ולאחר דיווח אתמול על קמפיין ה-AI הראשון במדינה, כעת הוא נחשף לראשונה ב-ice. צפו לראשונה בקמפיין שעושה היסטוריה
צוף צימרינג | 
צילום אילוסטרציה AI
עולם הבינה המלאכותית משנה את התרבות הישראלית. מותג בגדי הים "BOM" משיק היום (חמישי) קמפיין חדש בכיכובה של מאי, זמרת ועכשיו גם דוגמנית וירטואלית שפותחה על ידי היוצרת רון פרץ (32) המתמחה ב-AI. מי שיצר את החיבור הוא סוכן העל רוברטו בן שושן שאחראי על לא מעט הצלחות. הקמפיין כולל סדרת וידאו ותמונות, ושווי העסקה כ-120 אלף ש"ח, הועבר ישירות לארנק הקריפטו של מאי; את הפרסום על הקמפיין לראשונה, חשף אתמול (רביעי) העיתונאי גיל משעלי ב"mako".
פרץ, שהגיעה מעולם המוזיקה והתמחתה בבינה מלאכותית, יצרה את מאי תחילה כזמרת וירטואלית, וכעת היא הופכת לפרזנטורית של מותגים בעולם האמיתי, מדובר בתקדים בתרבות הישראלית, מה שמעיד על מגמה חדשה, אותה מוביל לראשונה סוכן העל רוברטו בן שושן; צפו לראשונה בקמפיין ה-AI הראשון של דמות AI במדינת ישראל.
 
קרדיט: מאי פרץ
קרדיט: מאי פרץ
קרדיט: מאי פרץ
כזכור, הקמפיין החדש הגיע לאחר החתמת הזמרת בסוכנות "רוברטו" בסוף חודש יולי האחרון, ובנוסף פרסם לראשונה העיתונאי גיל משעלי כי מאי תופיע לצד מאיה בוסקילה בהופעתה ברידינג 3 תל אביב וגם השתיים יקליטו גרסה מחודשת לאחת משיריה של בוסקילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה