תרבות ופנאי
מאיה ורטהיימר משתפת על הטיסה במחלקת תיירים: "אני לא דיווה"
מאיה ורטהיימר הפתיעה את הנוסעים כשצעדה במעבר הצר של מחלקת התיירים בטיסה חזרה מתאילנד, ומספרת בגילוי לב על התגובות שקיבלה ועל ההבדל בינה לבין הקולגות שלה
בעולם שבו סלבס מנסים לעיתים קרובות לשמור על תדמית, תמיד מרענן לראות כוכבים שמדברים בגובה העיניים או לפחות מנסים לעשות זאת, עד שהמציאות (ומחלקת העסקים) פוגשת אותם.
בראיון לפנאי פלוס, מאיה ורטהיימר ואופיר דן סיפקו לנו הצצה להרגלי הטיסות שלהם, והוכיחו שלא הכל נוצץ, גם כשאתה רגיל לטוס קרוב לקוקפיט.
ורטהיימר, הידועה באנרגיות הקופצניות והחיוביות שלה, הפתיעה כששיתפה שלפעמים גם היא מוצאת את עצמה יושבת במחלקת התיירים מאחור. "אני טסתי בחופשה האחרונה שחזרנו מתאילנד במחלקת תיירים," היא סיפרה. "כן, זה קרה. זה קורה אם אתה מזמין מהיום להיום".
כשנשאלה איך הגיבו הנוסעים האחרים כשראו את כוכבת הרשת והטלוויזיה צועדת במעבר הצר של מחלקת התיירים, השיבה ורטהיימר שהיא לא דיווה והתחבקה והצטלמה עם כל מי שביקש.
מנגד, אופיר דן הפגין קצת פחות גמישות בכל הנוגע למושב שלו במטוס. כשנשאל מתי בפעם האחרונה טס במחלקת תיירים, ענה מיד, "זאת שאלה לא בסדר. לא, לא טסתי".
עם זאת, דן מיהר לנסות ולהציג גישה חינוכית צנועה בכל הנוגע לדור העתיד ואמר שהילדים שלו בוודאות לא ישבו בהתחלה במחלקת עסקים כי זה לא בסדך וחינוך הוא מעל הכל.
ההצהרה הזו לא עברה חלק אצל ורטהיימר, שמיהרה לצנן את ההתלהבות ההורית שלו ושלחה לו אזהרה ידידותית המוכרת לכל הורה שמנסה להציב גבולות "אל תצא בהצהרות שאתה לא יכול לעמוד בהן," אמרה לו בחיוך. "אני גם מנסה להגיד שהם לא יגדלו ככה... ואז אתה פשוט רוצה לישון".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



