תרבות ופנאי
אחרי שנה וחצי: הצעד הקיצוני של יעל שלביה ועומר אדם
שנה וחצי אחרי הפרידה המתוקשרת, ובעיצומן של ההכנות לחתונה האינטימית של הזמר באיטליה, השניים החליטו לשבור את הסטטוס קוו הדיגיטלי
שנה וחצי חלפה מאז הפרידה המתוקשרת של עומר אדם ויעל שלביה, ולמרות השמועות והמרחק, השניים שמרו על סטטוס קוו דיגיטלי והמשיכו לעקוב זה אחר זו באינסטגרם. אלא שכעת, רגע לפני שאדם צועד אל החופה באיטליה וכששניהם נמצאים במערכות יחסים יציבות ורציניות, נראה שהגיע הזמן לעשות את הצעד המתבקש וללחוץ על כפתור ה-"Unfollow".
העיתוי של הסרת העוקב ההדדית אינו מקרי. בתקופה האחרונה שני הכוכבים מעלים הילוך בכל הנוגע לשיתוף רגעים זוגיים ואינטימיים מחייהם החדשים ברשתות החברתיות, ונראה שהם העדיפו להשאיר את העבר מאחור באופן סופי.
כזכור, הזמר המצליח כרע ברך לאחרונה בפני בת זוגו, ישראלוביץ', והשניים נמצאים בעיצומן של ההכנות לאירוע הנוצץ- החתונה באיטליה. הזוג מדגיש כי מדובר באירוע אינטימי ומצומצם במיוחד, שיכלול בני משפחה וחברים מהמעגל הראשון בלבד.
מנגד, גם שלביה מטפחת זוגיות פוטוגנית. הדוגמנית נמצאת כעת בקשר עם בן זוגה, סטרול. השניים קאמבקו רשמית במרץ האחרון, כחודש בלבד לפני שאדם שלף את הטבעת.
שלביה, כך נראה, נחושה להפריד לחלוטין בין חייה הנוכחיים לבין האקס המיתולוגי. כפי שדווחנו בעבר היא הטילה וטו גורף מול כל המותגים והחברות המסחריות עמם היא עובדת, והבהירה כי היא אינה מוכנה להתראיין או להישאל יותר בנושא של עומר אדם, בכל סכום שהציעו לה.
למרות הנתק המוחלט בין השניים, נראה שהמשפחה עדיין שומרת על משקעי עבר חיוביים, שלביה עדיין עוקבת אחרי גל אדם (האח הקטן של עומר) ובחשבון האינסטגרם של שרון אדם, מופיע ההיליט יעלי.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



