תרבות ופנאי
בניה ברבי במכה קשה: זה הסכום שישלם למנהלו לשעבר
אחרי מאבק משפטי שנמשך מספר שנים, נקבע כי הזמר האהוב הפר חוזה. כעת הוא יפצה את שותפו לשעבר בסכום עתק של מיליוני שקלים
דרמת הענק מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה הישראלית הגיעה לקו הסיום, אחרי כמעט ארבע שנים של מאבק משפטי עיקש ויצרי, הוכרע הסכסוך בין הזמר בניה ברבי לבין מי שליווה אותו במשך שנים והיה שותפו לדרך, המנהל האישי לשעבר אור מרמלשטיין.
במרכז התביעה עמד הסכם הניהול המשותף של השניים. מרמלשטיין טען כי ברבי החליט לנתק את הקשר המקצועי ולסיים את ההתקשרות באופן חד-צדדי, בעוד ההסכם ביניהם עדיין היה בתוקף. מנגד, ברבי ניסה להצדיק את הצעד, אך פסק הבוררות שהתקבל השבוע קבע באופן חד-משמעי, הזמר הפר את החוזה ללא הצדקה מספקת.
ההשלכות הכלכליות של ההחלטה הזו דרמטיות. בעקבות הפרת ההסכם, חויב ברבי לשלם למרמלשטיין סכום עתק של יותר מ-5.3 מיליון שקלים. הסכום המטורף הזה מורכב מפיצויים על אובדן הכנסות, ריביות, הפרשי הצמדה והוצאות משפט שניהלו השניים לאורך השנים.
כזכור, הזמר והיוצר המצליח בן ה-37, הוציא את אלבום הבכורה בשנת 2015, ופרץ עם השתתפותו בתכנית דה וויס שנתיים לאחר מכן. החל משנת 2018 עם הסינגל "תפסת לי מקום" התברג כאחד הזמרים הבולטים בישראל. בפברואר השנה השיק את אלבומו החמישי "לשם ייחוד".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



