תרבות ופנאי

מפעל הפיס השתגע: זו ההודעה הדרמטית שלו

לשיר כל הדרך אל הפרס: זה המיזם החדש והשאפתני של הפיס, שמגייס את מיטב אמני ישראל ולא דורש אפילו רכישת כרטיסים
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום יחסי ציבור)
בשביל הפרס הזה לא צריך הגרלה: מפעל הפיס הכריז היום על "אקווריום" – דור חדש של מופעי מוזיקה, שייערכו באולם מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, שבשנות ה-70 שימש את סינמטק תל אביב.
המופעים מבוססים על הפורמט Tiny Desk Concerts של רשות הרדיו הציבורי בארה"ב (NPR), שנערכים במשרדיה ומשודרים חינם באינטרנט. ב"אקווריום" יתארחו אמנים ישראלים, ותיקים וחדשים כאחד, שיקבלו במה מסודרת להשמעת המוזיקה שלהם.
 
לדברי הפיס, הפרויקט הוא חלק מחזון מועצת הפיס לתרבות ולאמנות לתמוך באמנים וביצירתם, ולהנגיש את צריכת התרבות לקהלים רבים ומגוונים מאי פעם. ה"אקווריום" יארח מדי שבוע אמנים שונים שיבחרו את הדרך האמנותית שבה הם רוצים להופיע, וההופעות ישודרו בשידור חי ביוטיוב, ולאחר מכן יהיו זמינות גם לצפייה חוזרת באתר ובשאר הרשתות החברתיות, ללא עלות.
לניהול האמנותי של הפרויקט מונה סולן הג'ירפות גלעד כהנא, ובין האמנים שישתתפו בפרויקט נמנים גיא מזיג, טדי נגוסה, נונו, כנסיית השכל, צליל דנין, עדן דרסו, החצר האחורית, האחיות כרקוקלי, ישי לוי, רונה קינן, ימן בלוז (רביד כחלני), גבע אלון, אסף אמדורסקי, תומר ישעיהו, נורוז, אופק אדנק, עמיר בניון, ארקדי דוכין, טריפולי, אסתר רדא, עמיר לב, התקוה 6, מיכאל כהן, קרולינה, אביב בכר, פלד, שקל, דניאלה ספקטור, מוש בן ארי, בלקן ביט בוקס, ושורה ארוכה של אמנים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה