תרבות ופנאי

עומר אדם העתיק מקניה ווסט? צפו בקליפ החדש והחליטו

הזמר העלה שיר חדש יחד עם אחיו גל, "אחים בדם", בו ניתן לראות פריימים כמעט זהים לקליפ מ-2004 של הזמר האמריקאי - Through The Wire. צפו בשני הקליפים והחליטו בעצמכם
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום צילום מסך יוטיוב)
צמד המילים "אחים בדם" לבטח מעלה לרבים מכם זיכרונות משירם של אבי גואטה ואיציק כהן "אחים בדם". הבוקר (שלישי), עומר אדם פרסם שיר חדש עם אותו שם בדיוק, אותו הוא מבצע יחד עם אחיו, גל, אלא שעל פניו עושה רושם כי לא רק שם שיר הדיכאון המיתולוגי שימש השראה עבור צמד האחים אדם. 
מדובר בשיתוף הפעולה הראשון בין עומר לאחיו גל, אם לא מחשיבים את ביצוע הלייב שעשו יחדיו ל"אבא נשמה" בהופעה של עומר בקיסריה. צפיה בקליפ אותו שחרר אדם מעלה תהיות האם הזמר והצוות המקיף אותו לקחו השראה מלא אחר מאשר קניה ווסט. 
בתחילת הקריירה שלו, עוד ששימש כמפיק שמנסה להיכנס לעולם הראפ בשנת 2004, שחרר קניה ווסט את הקליפ הראשון שלו Through The Wire, אשר הוביל לפריצה הגדולה של אחד מכוכבי הפופ הגדולים של דורינו.

באותו קליפ, ניתן לראות פריימים רבים בהם מוצגים לוחות עם תמונות וקטעי וידאו מהעבר - כמעט באופן זהה לאלו המוצגים בקליפ ששוחרר על ידי אדם לשירו החדש עם אחיו. הקליפ של קניה ווסט חזר לאחרונה לעמוד על סדר היום בעקבות הדוקו שעלה לאחרונה בנטפליקס, Jeenyus, ועסק לא מעט בקליפ המדובר, מה שאולי עורר השראה אצל אדם וצוותו. אז האם אדם העתיק? צפו בשני הקליפים והחליטו בעצמכם.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה חשבתם שהערבי הזה יודע לעשות משהו לבד..
    קנייבסקי הסנילי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת?!
    סגור