תרבות ופנאי

"עד שיתלוצץ עם רופאיו": שלום חנוך מבטל הופעות

המוזיקאי המוערך שלום חנוך הודיע על ביטול כל הופעותיו בשל סיבות רפואיות, עד להודעה חדשה. מקורביו: "יעבור בימים הקרובים הליך רפואי ויידרש למנוחה"
מערכת ice | 
שלום חנוך (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שלום חנוך הודיע היום (רביעי) כי הופעותיו לחודש הקרוב יבוטלו עקב מסיבות רפואיות. בין היתר היה אמור חנוך להופיע באמפי פארק בבאר שבע ב-21 במאי עם להקת תיסלם. מטעמו של שלום חנוך נמסר: "בימים האחרונים שלום חנוך חש שלא בטוב. בעצת רופאיו יעבור בימים הקרובים הליך רפואי ויידרש למנוחה. על כן ההופעות הקרובות יידחו. עד שיתלוצץ עם רופאיו".
 
שלום חנוך, יליד 1946, הוא זמר-יוצר, פזמונאי, משורר, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי, הנחשב לאחד מראשוני היוצרים ברוק הישראלי. שלום חנוך נודע במשך רוב שנות פעילותו כזמר מחאה חריף, ואף נחשב על ידי רבים כמי שפיתח את ז'אנר "שירי המחאה" בזמר העברי. שירו "מחכים למשיח" נחשב לשיר המחאה הבולט ביותר ברוק הישראלי. יצירתו השפיעה וזכתה להתייחסות משלל אמנים צעירים שניסו ללמוד את דרכו. חנוך שיתף פעולה עם אריק איינשטיין וביחד הם יצרו את אלבום שבלול.
השנה השתתף בסדרה דוקומנטרית על חייו בשם "שלום". הסדרה כללה שלושה פרקים שצילמה ענת גורן, ושמתעדת בין היתר את יצירת האלבום "הרצל לילנבלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה