תרבות ופנאי

נסיך מונאקו שילם לאשתו מיליוני יורו, וזו הסיבה המפתיעה

חשיפה שמטלטלת את נסיכות מונאקו: כמה שילם הנסיך לאשתו כדי שתנכח לצדו באירועים פומביים?
מערכת ice | 
אלבר נסיך מונאקו ואשתו שרלין
נסיך מונאקו אלבר השני, חתם על חוזה סודי עם אשתו שרלין, על כ-12 מיליון יורו בשנה כדי למלא את חובתה המלכותית להיות נוכחת לצדו באירועים רשמיים. כלי תקשורת צרפתיים דיווחו כי השליט בן ה-64 של הנסיכות עושה הכל כדי שהנסיכה שרלין, בת 44, לא תעשה לו "סוניה פרס" ותיעלם באירועים פומביים.
לאחר תקופה ארוכה של מחלה שכללה שהות של כמעט שנה במולדתה דרום אפריקה ולאחר מכן חודשים של טיפול בשוויץ, ההופעה הפתאומית של שרלין בסוף השבוע האחרון התקבלה בברכה על ידי כלי התקשורת. "אבל הנסיכה לא חזרה בכל מחיר", דיווח המגזין Voici. "היא החתימה את בעלה על חוזה אולטרה סודי". התנאים כוללים תשלום של 12 מיליון יורו בשנה, על פי הדיווח.
אירועים שהנסיכה שרלין צפויה להתחייב להשתתף בהם כוללים את גרנד פרי ה-F1 ב-29 במאי ונשף הצדקה של רוז שנקבע מחדש ל-8 ביולי. הארמון המלכותי במונטה קרלו מסרב לדון בהסדרים פיננסיים ספציפיים, אך הנסיכות משלמת כ-40 מיליון ליש"ט בשנה כדי לכסות את העלויות השוטפות של המוסד.
עם זאת, בני המלוכה אינם מקבלים שכר, אבל אל דאגה. הנסיך אלבר, בנה של הנסיכה האייקונית השחקנית גרייס קלי, הוא מיליארדר בפני עצמו. מקורב מלכותי ממונטה קרלו אמר לדיילי מייל: "כמובן שהנסיכה נהנית מהטבות ענק, אבל כסף לא מובטח לה. מאידך היא עברה תקופה מאוד קשה, אז זה יהיה הגיוני שהיא תרצה להבטיח לעצמה שלא יחסר לה כלום."
 
שרלין היא כאמור ילידת דרום אפריקה, ובעברה היתה שחיינית אולימפית. שרלין פגשה את הנסיך אלבר בשנת 2000 באירוע שחייה במונקו. הם נראו לראשונה יחד בשנת 2006, והיא מלווה את הנסיך אלבר ברבים מתפקידיו הרשמיים מאז. הם הודיעו על אירוסיהם ביוני 2010 ונישאו ב-1 ביולי 2011. בחודש מאי 2021, בעת ביקור בדרום אפריקה, אושפזה הנסיכה שרלין בעקבות זיהום, שמנע ממנה לחזור לביתה. היא עברה ניתוח בהרדמה מלאה בחודש אוגוסט וחזרה למונקו רק ב-8 בנובמבר. ב-16 בנובמבר ביטלה שרלין את כל פעילויותיה, כולל החגיגות הלאומיות של מונקו, בשל בריאות לקויה. נמסר כי היא סובלת מ"עייפות עמוקה".
הנסיך אלבר הוא בנה האמצעי בין שתי בנות של נסיכת מונאקו והכוכבת ההוליוודית גרייס קלי, שהתחתנה עם רנייה השלישי נסיך מונאקו. בשנת 1982 סבלה גרייס משבץ בעודה נוהגת במכונית. כתוצאה מכך התרסקה המכונית, וקלי נפצעה קשה ומתה למחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה