תרבות ופנאי

למה סנופ דוג דחה 2 מיליון דולר ממייקל ג'ורדן?

הראפר האמריקאי סנופ דוג חשף השבוע בראיון כי דחה הצעה להופיע במסיבה של מייקל ג'ורדן בעבור 2 מיליון דולר, למרות הערצתו לספורטאי. זו הסיבה
מערכת ice | 
סנופ דוג בפרסומת (צילום Nihat Odabasi)

הרפאר האמריקאי הפופולארי "סנופ דוג" חשף כי דחה הצעה להופיע באירוע של הכדורסלן מייקל ג'ורדן , כשהוא מוותר על לא פחות מ-2 מיליון דולר. "אחת העסקאות הכי מטורפות שדחיתי הייתה, 2 מיליון דולר, שהציעו לי כדי לשמש כדי ג'יי, אני חושב שזה היה אירוע של מייקל ג'ורדן, ודחיתי את זה. מעולם לא פגשתי את מייקל ג'ורדן ואני רוצה לפגוש אותו", סיפר השבוע (שלישי) בראיון לפודקאסט של כוכב הרשת האמריקאי ג'ייק פול.
 


בהמשך השיחה,  הוא הסביר מדוע הוא דחה את מה שנראה כהזדמנות מדהימה, לקריירה ולכיס: "כי עשיתי 'שיט' אחר. היה לי מה לעשות והיו לי הרבה יותר לקוחות לפני שהגעתי אליך", השיב בצחוק למראיין, "אף פעם לא פגשתי את מייקל ג'ורדן ואני רוצה לפגוש אותו בסיטואציה אחרת - אני לא רוצה לפגוש אותו כדי ג'יי, אני רוצה לפגוש אותו כמעריץ".
 


הראפר האמריקאי, הוסיף לשתף בחוויה שלו כאוהד כדורסל, וסיפר על הפעם הראשונה שהבחין בג'ורדן: "צפית בו בצפון קרלנייה בתחילת הקריירה שלו, מנצח את 'ג'ורג טאון'. הייתי צריך להתאהב בו כי הוא ניצח את הקבוצה שאני אוהד, ואז בשנה שלאחר מכן, ראיתי אותו זוכה בשחקן השנה, ועושה את שלו עם הבולס (שיקגו בולס). הוא קלע 63 ושבר את הקרסול, ואני כזה המאדר פ*** הזה - שונה. אז האליפות הראשונה שלו הגיעה, הוא היה צריך לנצח את הלייקרס".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה