תרבות ופנאי

בלחץ ה-BDS? הכוכבת הגדולה דחתה את ההופעה בישראל

הסופרסטארית הקוריאנית, פגי לו, אמורה הייתה להופיע כחלק מאירועי הגאווה בת"א, אך בהפקת האירוע הודיעו ברגע האחרון על דחיית האירוע ל-15 באוקטובר בטענה לקשיים לוגיסטיים. ב-2018 ביטלה הופעה בארץ בעקבות בעקבות לחץ מארגוני BDS, האם גם הפעם?
מערכת ice |  1
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ רוני עופר)
אירועי מצעד הגאווה בתל אביב אמורים לצאת השבוע לדרכם עם מגוון הופעות שיגיעו לשיאם במצעד שייערך ביום שישי ברחבי העיר. אחת מהן הייתה אמורה להיות של הכוכבת הקוריאנית, פגי גו, שאמורה הייתה להופיע בחמישי, אך ההפקה "דה טריפינג" הודיעה על דחיית האירוע ל-15 באוקטובר.
בהפקה טוענים כי מדובר בקשיים לוגיסטיים, אבל גורמים הקשורים להפקה מספרים כי עד אתמול הכול נראה כשורה, מה שמעלה את השאלה האם הביטול הגיע מצדה של האמנית. גורם בהפקה סיפר: "קיבלנו את זה די בהלם. עד אתמול אמרו לנו לקדם את האירוע כרגיל להעלות עוד פוסטים וסטוריז, והיום הודיעו על ביטול".
 
הפעם הקודמת שפגי גו הייתה אמורה להגיע לארץ, הייתה ב-2018 כחלק מפסטיבל DGTL. הדיג'יי ביטלה בעקבות כניעתה ללחץ מצד ארגוני BDS, אך הפעם היא כבר קידמה את האירוע בארץ לפני שבועיים כשכתבה בסטורי שלה: "אני חוזרת לתל אביב לשבוע הגאווה. לעזאזל, לא יכולה לחכות".
 
מהפקת האירוע "דה טריפינג" נמסר: "לצערנו הרב, עקב בעיות לוגיסטיות וקשיים טכניים בשל הסופ"ש הנוכחי של שבוע הגאווה, אשר אינן תלויות בהפקה או באמנית, לא ניתן לקיים את המופע במועד שתוכנן, יום חמישי הקרוב, ואנו נאלצים לבטל את האירוע. רוכשי הכרטיסים יוכלו לשמור את כרטיסיהם לאירוע טריפינג שיפורסם ממש בקרוב , או שיקבלו זיכוי מלא באמצעות בקשת ביטול דרך המייל: reservations@tripping.co.il".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת ומי מכיר אותה? (ל"ת)
    . 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור