תרבות ופנאי

משה פרץ: "מזינים אותנו פוליטית, אנחנו מפורקים"

משה פרץ עבר תהליך חשבון נפש בתקופת הקורונה ועבר לנהל אורח חיים מתון יותר, "הרגשתי חצי פצוע, חצי מת". ולדבריו, מי שלא הסיק את המסקנות הם התקשורת והממשלה
מערכת ice | 
משה פרץ (צילום שי פרנקו)
כל מי שמכיר את הזמר משה פרץ יודע שהוא לא רק קול יפה, והאיש יודע לעשות עסקים. מהגלידריה המדוברת ההיא, דרך עסקי נדל"ן ואפילו אופנועים. לכן לא מפתיע שמה שהדאיג אותו במשבר הקורונה היה דווקא היצירה והפעילות האומנותית. 
"לפרנסה דווקא לא דאגתי," אמר בכתבת שער במגזין 'פנאי פלוס', "כל החיים התנהלתי לקראת ימים כאלה, ככה לימדו אותי. תמיד התנהגתי בחוכמה עם הכסף. יותר הפריעה לי היצירה, משהו פנימי שמת בי. פתאום לא הייתה לי מוזה לכתוב וזה נמשך כמעט שנתיים. במשך שלושה חודשים הרגשתי חצי פצוע, חצי מת. בן אדם שאוהב ורגיל להיות על הבמות כמעט בכל יום, לכתוב את היצירה שלי ובעיקר לראות אנשים. זה כמו פרח שצריך את השמש".
 
כשהבחירות החמישיות בפתח, ואזרחי ישראל מיואשים מהמצב הפוליטי שחוזר על עצמו, משה פרץ נותן את דעתו גם, ומביע אכזבה מנבחרי הציבור. "לא הסקנו את המסקנות הנכונות, לא כחברה, לא כממשלה. חשבתי שנהיה יותר טובים. אני הסקתי את המסקנות ועברתי לנהל אורח חיים יותר רגוע", אמר לפנאי פלוס, "אנחנו מפורקים בגלל שמזינים אותנו פוליטית חברתית מהמקום הכי גבוה מסיבות לא בריאות ונכונות למקום הכי פשוט. מאכילים אותנו כל הזמן בתקשורת דברים אחרים פוליטית ואנחנו הולכים למקום, במיוחד אנשים תמימים שמזינים אותם דברים."
נזכיר כי אתמול (רביעי) עבר בקריאה טרומית חוק פיזור הכנסת, וביום שני הבא תתכנס ועדת הכנסת לדון בהמשך החקיקה בדרך להתפזרות הכנסת באופן סופי. נכון לרגע זה, תאריך הבחירות המסתמן הוא ה-1.11, ז' בחשוון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה