תרבות ופנאי

ההפתעה של האירוויזיון? נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל

זה רשמי: הזמרת הצעירה תייצג את ישראל על הבמה הגדולה ביותר באירופה ב-2023 וכבר נתנה את הסכמתה לבחירה בה
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
עכשיו זה רשמי. הוועדה הכריעה ונעה קירל, אחת האמניות המובילות בישראל, היא הזמרת שתייצג את ישראל באירוויזיון 2023! קירל הביעה את הסכמתה לייצג את ישראל על בימת הזמר הגדולה בעולם.
חברי הוועדה דנו ב-78 שמות של זמרות וזמרים בעלי ניסיון עשיר ומוכח בעמידה מול קהל גדול, תוך בחינת רשימות האמנים המושמעים ביותר בישראל על פי  כאן גימל וגל"צ, המועמדים לזמר/ת השנה והרכב השנה לשנים 2019, 2020 ו-2021.
 
בשלב שני, כל חבר בחר שני שמות מתוך הרשימה (בסך הכל 20 מועמדים). הוועדה דנה באמנים המופיעים ברשימת הנבחרים וצמצמה את הרשימה לפי סדר עדיפויות, כאשר האומן המתאים ביותר דורג כראשון ברשימה וכך הלאה.
בתום הדיון, התאגיד הציע לאמן שדורג ראשון ברשימה לייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2023 בתנאים שיקבעו על ידי התאגיד- והועברו לאמן. היות וקירל הסכימה, לא תעבור הצעה למקום השני בדירוג. כבר הערב, תיתכן חתימת חוזה בין התאגיד לנציג הבא של ישראל לאירווזיון, אם המועמד הנבחר הראשון ברשימה ירצה בכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    שתו-אירנה סושס 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בהצלחה ילדה, ובאמת מכל הלב היזהרי מכל מבקשי רעתך, שם בתחרות רבים מבקשי רעתך, גבהות הלב, ובאוקראינה הפצצות, אנא אם תלכי תיזהרי אין הרבה כמותך, ובאמת היזהרי מהזאבים שרוצים כולם אותו דבר
    סגור