תרבות ופנאי

אנה זק ויעל שלביה במרחב המוגן: פספסו את הטיסה?

הכוכבות אנה זק ויעל שלביה מצאו את עצמן ממהרות למרחב המוגן בנתב"ג, ולא רק הן מחכות להפסקת האש
מערכת ice | 
אנה זק, יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ אנה זק, יעל שלביה)
לקראת סיום היום השלישי של מבצע "עלות השחר", כאשר הפסקת האש מוטלת בספק, אזרחי ישראל עדיין תחת אמת הטילים והרקטות של הג'יהאד האיסלאמי. 
שתי כוכבת העל הצעירות, הזמרת אנה זק והדוגמנית יעל שלביה, שהו בנתב"ג בדרך לטיסה שלהן, כאשר לפתע נשמעה אזעקה באיזור גוש דן. שתי הכוכבות מיהרו יחד עם כל השוהים במקום לעבר למרחב המוגן.
 
מוקדם יותר היום עיתונאי ישראל היום ערן סויסה, פרסם תמונות של הכוכבת ההוליוודית גל גדות יחד עם ילדיה הקטנים בממ"ד. וונדר-וומן הגיעה לביקור בארץ ובטיול עם ילדיה נקלעה לירי הטילים שבוצע לכיוון תל אביב ונאלצה להיכנס לממ"ד ברוטשילד, יחד עם שתי בנותיה, המקום הקרוב ביותר לבית מגוריה בנווה צדק.
 
הפסקת האש דווחה לראשונה שתהיה בשעה 20:00 בערב, אך קשיים במגעים בין ישראל והג'יהאד האיסלאמי דחו אותה, והגא"פ הודיע כי היא תיכנס לתוקף בשעה 23:30.
דובר ארגון הג'יהאד האיסלאמי אמר מוקדם יותר כי "אין שיח סביב רגיעה והעימות נמשך". הוא הוסיף כי "חיסול בכירי הזרוע הצבאית שלנו לא תניא אותנו ממטרותינו, ישראל תשלם את המחיר על פשעיה" - זאת על רקע הדיווחים שהצטברו לפיהם ההסכם להפסקת האש מתעכב בגלל דרישות  לקבלת ערבויות ממצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה