תרבות ופנאי

עומר אדם שוב הסתבך? "לא מתבייש לקחת כסף מנכה צה"ל?"

שערורייה חדשה סביב הזמר שהופיע מול קהילת נכי צה"ל, שלטענתם: "יצאו מבוישים ומאוכזבים", כוכבת הגולסטאריות אביגיל שרעבי שנכחה בקהל יצאה בביקורת חריפה. מפיק האירוע תקף: "לא מבין מה היא קשורה לאירוע?"
מערכת ice |  12
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
אם נראה שתקרית ההופעה הקצרה בפארק הירקון מתחילה להשכח, לאחר שהזמר העניק כרטיסים בחינם כפיצוי לקהל המאוכזבים, עומר אדם שוב מעורר סערה גדולה זוכה לתגובות קשות וחריפות, הפעם ממשפחות נכי צה"ל. 
על פי הפרסום ב-TMI, אביגיל שרעבי משתתפת העונה האחרונה של "גולסטאריות" בהוט 3, יצאה נגדו לאחר שהוזמן להופיע בערב הצדעה למלווים של נכי צה"ל, ושרעבי שמלווה את בעלה טענה:  "עשה את הפדיחה הכי גדולה שלו, דרש וקיבל סכום מופקע, של 235 אלף שקלים, איך הוא לא מתבייש לקחת סכום כזה מנכי צה"ל ועוד נתן הופעה מביכה ומזלזלת". 
עוד הוסיפה: "עומר אדם עשה פדיחה. בעלי נכה צה"ל, היה לנו ערב הצדעה למלווים, אלה שמטפלים בנכים. הוועד הזמין את הזמר עומר אדם ולעומר עלה השתן למוח, והוא עוד ילד שיהיה לו לבריאות. החוזה שלו היה ל-45 דקות, ואת יודעת כמה זמן הוא הופיע בדיוק 46 דקות. אתה לא מתבייש? עלה ב-22:25 וירד 23:11 דקות. יש עליו שמירה כאילו ראש ממשלת בריטניה".
עוד סיפרה: "אתה נמצא בערב כזה של אנשים נכים שנתנו את הנשמה שלהם למדינה, מה קרה אם היית נותן הדרן אחד. כולם יצאו מבוישים ומאוכזבים מההופעה שלו. את יודעת כמה הוא קיבל? 235 אלף שקל כולל תאורה והגברה. הייתי מתביישת לקחת סכום כזה מנכי צה"ל".
 
בנוסף תקפה: "לא הגיע בכיף ואהבה, היה נראה שהוא מת כבר לסיים את ההופעה ולברוח". לסיכום פנתה אלה הזמר המפורסם: "מה קרה לך עומר אדם, הגאווה הזאת לא עושה טוב לאף אחד, בחיים לא יצאתי על זמרים, זאת פעם ראשונה". 
תגובת שי דהן. מפיק האירוע, חברת sm production: "שמי שי מפיק האירוע אני קורא את הטענות וחבל שהגברת אביגיל מנסה לתפוס כותרות על חשבון האמן!! זה פשוט לא נכון. ההופעה היתה מושלמת ועומר נתן מעבר לזמן שהיה מוסכם איתו. היא ביקשה להצטלם עם עומר ואמרתי לה שאשתדל שזה יקרה. האירוע היה מיועד לנכי צה"ל ומשפחותיהם אני לא מבין מה היא קשורה לאירוע. זה פשוט לא מכבד".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    עומר אהוב
    מירי 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה אתכם, תרדו צהבחור הוא משקיע את כל כולו , הרים ערב מדהים, כולם היו מרוצים, קנאים תרגום ממנו . הוא כשרון תשמרו עליו . וכל האומנים מאחרים וטוב שכך, בגלל שהדרכים פקודות כשמגיעים להופעות כאלה גדולות, הייתי במופע בבאר שבע שבוע שעבר של אייל ומשה פרץ,גם התחילה באיחור, חיכו שאנשים יצאו מהפקקים ויכנסו למופע
    סגור
  • 9.
    מסנ (ל"ת)
    ששששששקט 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אשם מי שהסכים לשלם לו סכום מופקע
    משה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה שהזמר גובה סכומים מופקעים, אינו מנקה את הארגון שהזמין אותו הסכים לשלם לו. מאיפה לארגון הזה ככ הרבה כסף לזרוק על זמר? מעניין כמה מרוויח מלווה נכה צהל לשעה?
    סגור
  • 7.
    גיבורים על חלשים.
    גבריאל 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיקרה הזה דווקא היא נחשבת הגיבורה והוא החלש. אני לא מאמין לה בגרוש. סתם קוטורית.
    סגור
  • 6.
    סטומים
    זיזי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לכם מה לעשות עם הכספ שלכם שקל לא אתן לא בהמות
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    שי המפיק
    יוני 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מר חמדן, בעלה נכה צהל זה למה היא קשורה תשובות של נוכל (מה היא קשורה לאירוע) מה המקצוע שלך יותר חשוב מר "מפיק אירועים" לפעמים עדיף לסתום
    סגור
  • 4.
    זמר נאלח ומאוס! (ל"ת)
    מישהו 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • ללכת להופעה שלו זה לאבד את השמיע
    דנה 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זמר חלש ומגעיל
    סגור
  • 3.
    הציפייה של כל אחד במדינה הזו שיעשו לו הנחות פשוט פתטית
    דור 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אני מניח שהיא מצפה שיהיה שיוווין לנכי צהל, אז למה שהמחיר ההופעה שלו יהיה שונה? למה שהוא יופיע יותר מהזמן עליו הוא מקבל תשלום? למה שהוא יתבייש במחיר שההופעה שלו שווה? הוא עבד קשה והגיע להצלחה בעיקר בזכות הכישרון שלו אבל בומריות ישראליות חושבות שיש להן זכות לבקש מכל בעל מקצוע לצ'פר אותן אם הוא באמת הופיע בחוסר סבלנות אז הוא מבאס ועל זה אפשר למחות
    סגור
  • 2.
    תבואו בתלונות למי שהסכים לשלם..
    נננ 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    13 6
    מה אתם רוצים ממנו?? למה ששלמה ארצי וריטה גובים מאות אלפי שקלים במשך שנים אף אלד לא פצה פה??
    סגור
  • שלמה ארצי
    יוני 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כי הם נותנים שואו בהופעה , עומר אדם לא אמן ולא זמר זה למה
    סגור
  • 1.
    מגיע לכם. תפסיקו להזמין את פני הירח הזה אז לא תתאכזבו (ל"ת)
    לני 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור